Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Hej! Eftersom det är så många pergotime-användare samlade här på samma ställe skulle jag vilja sticka in med en fråga till er erfarna
Enda sen jag började med pergo så har min mens dykt upp en vecka tidigare än beräknat ..? Någon som varit med om det? Förstår inte varför
Flikar in här Lily85... Precis så var mina cyklar...de första 3 pergokurerna...melan 21 och 25 dagar....visade sig att jag inte haft ÄL trots allt...Efter de började de bli ängre 28-30...Kroppen behövde väl hoppa igång eller nåt
Hej alla här inne!
Jag ska börja med pergo och äta det dag 5-9 efter nästa mens (när nu det blir?!). Min fråga till er härinne är om ni haft mycket jobbiga biverkningar de första dagarna (dag 5-14 i menscykeln) vid er 1:a kur? Vad kände ni och vilka dagar pågick detta? Jag är mest orolig för trötthet och att må riktigt illa/huvudvärk, då jag har en viktig tenta i dagarna. Jag tror att jag brukar ha ägglossning i vanliga fall, men att den är oregelbunden, så jag hoppas att jag är lite van vid vissa PMS-symptom och att det därför kanske inte blir samma "chock" för kroppen, men ja vet ju inte. Vad har ni för erfarenheter? Helst vill jag ju verkligen inte vänta 1 hel månad till med att börja äta pergo, för såklart att jag hoppas att det ska ge ett litet, litet resultat
!
Tack på förhand och lycka till allihop!
Så många pergoanvändare på ett ställe så borde någon kunna hjälpa mig! :)
Åt i juni enkeldos pergo, fick äl omkring dag 17-18. Blev gravid men slutade i ma vecka 12. Nu har jag ätit en enkeldos pergo till, hoppas på äl i dagarn amen känner absolut ingenting! Förra gången hade jag riktigt ont. Kan det vara så att bara för att enkeldos hjälpte mig med kraftig äl förra gången så kan enkeldos denna gången inte ge ngn äl alls? Ska jag testa högre dos nästa gång då? Elller kan det vara så att äl bara kommer senare denna gången? Är på dag 15 nu.
LBS: Jag kan tyvärr inte svara dig, då jag inte börjat äta än, men jag hoppas att du får svar på dina funderingar. Tänkte passa på att fråga dig om du har känt av några biverkningar såsom trötthet och huvudvärk? Lycka till, jag hoppas att du får ÄL snart och sen en bebis i magen!
Någon med biverkningar/utan biverkningar (#376)?