Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Hej tjejer!
Vilken CD fick ni ägglossning med Pergo? Inne på dag 19 nu men fortfarande ingen ägglossning enligt stickan :( Har egen ägglossning lite titt som tätt så jag trodde verkligen Pergo skulle fungera för mig. Blir så deppig, får man ingen ägglossning har man ju inte ens en chans!
(Får inte komma på vul och kolla blåsor for min läkare tycker inte det behövs)
Hoppet kanske inte är helt ute då *håller tummarna*
Åh jag hoppas verkligen allt går vägen för dig den här gången LAMadde!
Är det er första kur (LAMadde och GreenGal)?
Jag är på dag 18 idag o ingen stegring på stickorna, detta är min andra kur med pergo, sist hade jag äl på dag 14. Hus sent har ni haft det? Mina stickor är slut o vet inte om det är nån ide att köpa nya. Vad tycker ni??
Verkar vara en hel del här inne som ätit pergo en eller flera ggr! Hur kännde ni mellan äl och BIM???
Tycker det känns som jag ska få mens när som helst, seden bara några dagar efter äl. Har BIM om 8-9 dagar.
Kan pergo göra att man får sådan här stark mensvärk så långt innan? Tänker att det kanske är så här det känns när man faktiskt haft äl????