• DIFmamma

Pergotime

Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.

• Svar på tråden Pergotime
  • DIFmamma
    Hjärtat längtar skrev 2009-11-10 23:55:52 följande:
    Mens igår på min födelsedag på dag 34...=(
    Vilken urusel födelsedagspresent :( Stor kram
  • Lindström

Nu har mensen komit efter missfallet. Det innebär att på torsdag får jag börja med Pergokur nr 2. Mina känslor är lite blandade inför starten. Förra gången blev det ett minus direkt efter inseminationen, sedan två spontana graviditeter på rad och båda blev missfall :(
    Hoppas inte att det blir samma denna gång.

• Gräddis

Ar det nagon har som har haft agglossning med pergo utan att fa flytningar/al-flytningar??

• Goingen

Vet inte... Jag har inte haft flytningar och får svar på torsdag om jag haft äl... Så ger besked då;)

• Gräddis
    Goingen skrev 2009-11-16 22:17:45 följande:
    Vet inte... Jag har inte haft flytningar och får svar på torsdag om jag haft äl... Så ger besked då;)
    Ok spannande, haller tummarna!
  • tickelina

Hallå!

Jag är en tjej som hoppas få pergo nu när jag ska till ocktaviakliniken på torsdag! Ursch, jag är så nervös...... Ont i magen hela tiden av känslan =S

Ursch att man ska behöva få hjälp med det som jag ska vara bra på! :P

• tickelina

Så... nu har jag varit där!

Det gick bra tror jag, MEN jag fick inte pergo direkt som andra verkar få? Hon tog blodprover & min sambo ska kolla sig med nästa vecka. Sen så kommer jag få vad hon tycker passar. Men hon var mycket positiv & sa att jag var så ung så vi ska nog få barn snart sa hon. Hon var även glad att hjälpa lite yngre par för det brukar lösa sig mycket bra sa hon.... Men men ... hon vill väl kolla mina hormonhalter mm. innan. Men hon gick såklart igenom allt om piller, sprutor & provrörs. Men hoppas det inte dröjer allt för länge.

Blev dock lite besviken för jag trodde jag skulle få börja på en gång... men men å andra sidan så kanske det är bra att hon kollar mina värden innan.

Så nu börjas det snart.... *pirrig*

• DIFmamma

Här tar vi julledigt från hormonerna, proverna visade att jag haft ägglossning men nu måste kroppen få vila innan vi kör igång igen efter jul, då med injektioner förmodligen...kram på er alla

• Utlandssvensk76

Jag fick ett svagt streck imorse!! men jag vagar inte bli glad, har inte ens berattat for min man....! Anvande ett test jag inte provat forut, kopta har i sydafrika, men de ser exakt likadana ut som testlagrets som jag har anvant 6 ggr sedan i juni och aldrig fatt tillstymmelsen av ett streck.

Forsokte ta kort men det funkar inte. vagar jag hoppas? kan tillagga att jag inte behover vinkla testet for att se strecket och det syntes inom tiden man ska kolla.

Svar på tråden Pergotime