Pergotime
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Någon som precis som jag snart ska börja med pergotime??? Vore kul om jag hade någon/några att bolla lite funderingar med.
Liten1: Jag har precis avslutat min andra kur pergo, sist hade jag ägglossning precis som vanligt, men när mensen sen skulle komma (eller inte komma) så va den tre dagar försenad..
Liten1: Jag är i mitten på andra kuren. Första gången hade jag ÄL som vanligt, men försenad mens, med en del grav.symptom... Illamående, bubblig mage, flytningar... Mensvärken kom precis som den brukade, men ingen mens, och jag hade mera kramper än annars, det var inte kul alls... =/
Ni som tar/har tagit pergo - var era män tvungna att undersokas forst?
Hej! Jag har ätit en kur pergo förra månadenmen den av mig tyvärr ingen äl. Nu vill läkaren att jag ska testa en enkel dos igen för säkerhets skull inte bli överstimulerad. Finns det möjlighet att få äl på andra enkelkuren om den första inte gav något eller är det helt omöjligt och för låg dos för mig? :(