• Åttan

Syskonlängtan 4

pallar inte med det här snart...

• Åttan
    Prisssan skrev 2009-09-01 18:09:09 följande:
    Minus?
    blödning...
  • Åttan

Utan att min älskade sambo visste vad som väntade när han kom hem så hade varit iväg till blomsteraffären å köpt 7 st jätte fina rosor till mig .. det lättade upp dagen lite...

• Åttan
    Prisssan skrev 2009-09-01 22:22:45 följande:
    Jeskan: underbara man
    ja han kan när han vill ..
  • Åttan

godmorgon..

Testade i morse men det visade inte positivt.. tyckte mig se ett svagt svagt svagt pluss men sambon såg inget så det var nog jag som inbillade mig.. MEN jag blöder nästan ingenting längre.. har inte gjort det sen i går kväll så vem vet det kanske bara är för tidigt.. har ju egentligen min TD på måndag , är på RD 14 idag..

Trollmor--> har du fått mensen? förstod inte riktigt

• Åttan

Trollmor--> aha då är jag med.. vill inte se någon mens hos dig nu..

• Åttan
    Trollmor skrev 2009-09-04 12:28:54 följande:
    Höst: Ja, det gör ju det, MEN det gör det ju varje månad Hoppas jag kan ha användning av mitt nya fina gravtest som jag fick på posten idag www.clearblue.se/nytt-digitalt-graviditetstes...Gillar prylar jag...
    Haha.. det där har jag läst om.. vad kostade det?
  • Åttan
    Lalie skrev 2009-09-04 13:44:51 följande:
    Tänk Jeskan... det kan kanske vara ett svagt plus. Jag vet när jag var gravid att jag först testade negativt på BIM, sen tyckte jag att jag skymtade ett svagt plus (fast min man såg INGENTING) och senare ett alldeles riktigt plus. Jag räcker upp handen och rodnar i skaran av notoriska bröstklämmare. Varje månad, så fort ingen ser ( hoppas jag *asgarv*). Är strax efter ÄL, hade en mycket konstig och mycket sen äl, men vi har gjort vad vi har kunnat. Denna månad äter jag massor av hälsopreparat, och har börjat med munkpeppardroppar samt kelp. Jag resonerar som så att de första 1 1/2 åren gjorde vi inte så mycket annat än försökte, och jag ville inte förstöra nåt i cykeln, men eftersom det ändå inte fungerar, så...
    Jag tänkte faktist kolla på testet när jag kommer hem även fast jag vet att man inte ska göra det såååå sent...
  • Åttan
    Lalie skrev 2009-09-04 15:40:09 följande:
    Åh, jag vet...tänk vad många test jag har vridit och vänt på... och till och med plockat isär... *rodnar*
  • Åttan

KOmmer att vara bort hela helgen.. kikar in så fort jag kan.. ha det så bra mina söta vänner.. testar på söndag el på måndag el båda dagarna igen sen..

Svar på tråden Syskonlängtan 4