• Åttan

Syskonlängtan 4

cellisen--> tyvärr så kan jag inget om pergo.. hoppas att du kommer fram till nått bra beslut.. kan inte ringa å fråga någon?

Ett stort GRATTIS till Roxy {#lang_emotions_cheers}

Snart ska vår sista eskimå få komma in i värmen..
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-08 22:41:28 följande:
    Låt honom sedan klä av dig naken Kan behålla stay upsen på Natti natti Trollis.Jag har förresten köpt en laptop, önskat mig det jääätelänge! Kommer på tisdag
    Ja... så kanske man skulle göra då.. värt å pröva iallafall..
  • Åttan

Hellu.. nu e jag här igen efter en bra helg

I lördags så for vi upp till Gävle för att gå på Hockey, Brynäs ( så klart) mötte Luleå hemma å vi vann såklart.. sweet 3 raka segerna!!

Det var bra när vi väl hade kommit till arenan.. mindre bra innan.. vi hade ju planerat att åka upp så att vi var i Gävle ca 1 timme innan matchen börja vid 18,30 för att vi skulle hinna äta innan.. sagt å gjort vi hittade en liten kvarterskrog å tänkte att vi beställer pizza för det lär ju gå smidigast å fortast.. pyttsan vad vi bedrog oss.. det tog oss 35!!!! minuter efter att vi beställt innan vi fick vår mat.. hann knappt äta en halv pizza innan vi var tvugna å stressa iväg för att hinna i tid till matchen... sjukt!! Kan ju bara säga att jag ALDRIG mer kommer att äta där..

Nåja det blev ju bra när vi äntligen var på plats iallafall..

Sen senare på kvällen så blev jag avsläppt i Uppsala så var jag på krogen med vännerna mina å dansade å minglade.. kanon kul.. igår så var jag bara trött!

Just det ja.. får ju inte glömma.. igår så förförde jag mannen.. el han förförde mig.. haha.. å det lyckades.. {#lang_emotions_kiss}

• Åttan

Godmorgon! Tillbaka igen.. hade problem med att komma ut på FL hela dagen igår.. *morr*

händer inte så mycket.. håller på å tester med ältester inför FET, hoppas att jag inte får utslag innan söndag.. under tiden så ligger vi faktist i hemma..

Hoppas att det är bra med er..

• Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-14 06:55:18 följande:
    Jeskan: Hur gör du när du ältestar? Jag har aldrig gjort det så om ni kunde lära mig så blir jag glad.
    jag kissar i en mugg.. tar fram stickan.. stoppar ner den i 15sec .. väntar i 5 minuter å läser av stickan.. är streckan lika starka eller om test strecket är starkare än kontrollstrecket så är det positivt..
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-14 08:55:36 följande:
    Okej..tack men hur tidigt börjar ni testa, på måndag är det ca 9-10 dagar efter mens börjat.
    jag har fått instruktioner av kliniken att börja testa på dag 10.. vilket jag tycker är lite tidigt egentligen.. men jag gör som jag blir tillsagd.. i beskrivningen som man får med ältesterna så finns det ett schema på cyklernas olika längder och en rekomendation om när man ska börja testa beroende på hur lång cykel man har..
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-14 09:07:04 följande:
    Okej..jag har ju perfekt 28 dagars cykel- innan alien vill säga Men ska man bara testa en gång om dagen? Bäst på em då har jag hört. Och när de är lika starka eller kontrollstrecket är starkare så börjar man Kn*a Eller kan man vänta till kvällen Ärligt, måste man ligga med benen i luften efter sex för att försöka förbättra resultatet?Massa frågor...jag verkar ju nästan nybörjare.
    jag testar bara en gång om dagen.. det ska eg inte spela någon roll när på dagen man gör det huvudsaken man gör det ungefär samma tid varje dag..

När dem är lika starka el om TEST strecket är starkare än kontroll strecket då infaller älen inom 2-3 dagar..  så då kan man sätta igång å kn*a.. klart man kan vänta till kvällen..

Man behöver INTE ligga med benen i luften efter sexet..  man kan tänka sig att spermierna i slidan är som ett glas med filmjölk som man vänder upp å ner på.. fastnar alltid mycket filmjölk på insidan av glaset..

Ingen fara att du frågar mycket.. bara roligt att jag kan vara behjälplig..
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-14 09:29:50 följande:
    Hihi okej tack Jeskan... jag brukar faktiskt känna att min mans spermier rinner ut snabbare än andras, just för att de simmar så dåligt.Vet inte om det är sant men det känns så. (Alltså känns så prykiskt, inte att jag verkligen känner det )Så samma tid var dag och teststrecket ska vara starkare, hur vet jag vilket streck som är vilket? Finns kanske på beskrivningen.
    Nja.. jag tror inte att det är sant..  jag tror att det är mest överskottet av spermierna å sekretet som rinner ut.. men känns det bättre för dig så kan du ju ligga med benen uppåt ett tag...

Det står på förpackningarna vilket som är test å kontollsteck..
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-14 09:45:12 följande:
    Nu kan jag inte stava heller men ni ser nog vad det står.
    ja jag förstår..
  • Åttan
    Trollmor skrev 2009-10-16 13:52:29 följande:
    Vi ska vaccinera oss hos BVC alla tre, men de har ännu inte börjat vaccinera, inte vad jag ser på hemsidan iaf... Får se när det blir.Det blir troligtvis inget "försök" nu på sista Pergo kuren, vi fick sexförbud Jag hade 4 äggblåsor på gång, vet inte om det räknas som överstimulerad. Men det är väl det jag känt av misstänker jag... *suck*Men ska dit o kolla igen på måndag, hoppas att en eller två blåsor dragit ifrån så de andra inte hinner i kapp eller nåt...
    jo.. det är nog det det beror på.. finns ju risk för 4-lingar annars ju.. trist att det blev sexförbud..
Svar på tråden Syskonlängtan 4