Syskonlängtan 4
cellisen--> tyvärr så kan jag inget om pergo.. hoppas att du kommer fram till nått bra beslut.. kan inte ringa å fråga någon?
Ett stort GRATTIS till Roxy 
cellisen--> tyvärr så kan jag inget om pergo.. hoppas att du kommer fram till nått bra beslut.. kan inte ringa å fråga någon?
Ett stort GRATTIS till Roxy 
Hellu.. nu e jag här igen efter en bra helg
I lördags så for vi upp till Gävle för att gå på Hockey, Brynäs ( så klart) mötte Luleå hemma å vi vann såklart.. sweet 3 raka segerna!!
Det var bra när vi väl hade kommit till arenan.. mindre bra innan.. vi hade ju planerat att åka upp så att vi var i Gävle ca 1 timme innan matchen börja vid 18,30 för att vi skulle hinna äta innan.. sagt å gjort vi hittade en liten kvarterskrog å tänkte att vi beställer pizza för det lär ju gå smidigast å fortast.. pyttsan vad vi bedrog oss.. det tog oss 35!!!! minuter efter att vi beställt innan vi fick vår mat.. hann knappt äta en halv pizza innan vi var tvugna å stressa iväg för att hinna i tid till matchen... sjukt!! Kan ju bara säga att jag ALDRIG mer kommer att äta där..
Nåja det blev ju bra när vi äntligen var på plats iallafall..
Sen senare på kvällen så blev jag avsläppt i Uppsala så var jag på krogen med vännerna mina å dansade å minglade.. kanon kul.. igår så var jag bara trött!
Just det ja.. får ju inte glömma.. igår så förförde jag mannen.. el han förförde mig.. haha.. å det lyckades.. 
Godmorgon! Tillbaka igen.. hade problem med att komma ut på FL hela dagen igår.. *morr*
händer inte så mycket.. håller på å tester med ältester inför FET, hoppas att jag inte får utslag innan söndag.. under tiden så ligger vi faktist i hemma..
Hoppas att det är bra med er.. ![]()