• Åttan

Syskonlängtan 4

Men så mycket otrevligheter i tråden... en STOR VARM KRAM till er alla!!{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

När ska jag få bli mamma??
  • Åttan

Kikar in..

Nu har vi gjort allt vi kan hemma.. så nu är det bara å vänta...  {#lang_emotions_gravid}

• Åttan
    Trollmor skrev 2009-11-22 20:11:23 följande:
    Nu börjas det här... ÄL + 8 idag, svullna bröst och mensvärk
    Då kan vi ta varandra i handen.. ÄL + 8 här å kroppen känns skum minst sagt! {#lang_emotions_surprised}
  • Åttan
    Trollmor skrev 2009-11-23 10:02:59 följande:
    Jeskan: Spännande Då följs vi åt i denna månads vånda iaf det blir kul. Nu kan jag lägga på illamående o trötthet. Men jag är rätt säker på att det är den vanliga PMSen som börjar göra sig hörd. Det bukar ju inte hindra mig från att leta symptom o börja hoppas...Cellisen: Knasigt med din ÄL. Vilken dag är du på nu? Tycker fortf att det är konstigt att du inte får gå på kontroll...
    Nää jag vet.. jag kan ju inte låta bli att hoppas lite lite även fast jag vet att det inte är så stor % chans till att det skulle ta sig överhuvudtaget... men lite kul är det..
  • Åttan

cellisen--> tänker på er..

Trollmor--> spännande.. nu ska det inte komma någon mens.. så det så!!

• Åttan

cellisen--> Godmorgon! Ursch vilken jobbig sits du sitter i.. vet inte riktig vad jag ska säga mer än att jag tänker på dig... kram

• Åttan
    Prisssan skrev 2009-11-28 09:17:14 följande:
    Hur är det med dig?
    Jodå.. det knallar på.. känner mig förbannad på hela världen förtillfället men annars e det väl bra..  jobbar å ska således gör det hela långa dagen...
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-11-28 11:08:38 följande:
    Åh du är som jag nu då? Skönt att inte vara ensam
    jo lite så är det väl.. så vi kan välan ta varandra i handen då.. ska bli intressant på måndag å se vad dem säger på planeringsmötet då..
  • Åttan

Glad första advent!

• Åttan
    Prisssan skrev 2009-11-29 09:00:53 följande:
    Detsamma Nu är det snart jul♥
    jo det är ju det.. å det har gått sååå fort!! Hinner inte riktigt med..
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-11-29 09:01:31 följande:
    Den femte julen utan att vara gravid(Men det får vi inte tänka på mer nu)
    får, får vi väl.. men kanske inte så bra för då blir man bara deppig.. 
  • Åttan

Imorgon ska vi på vårt planeringsmöte inför det sista försöket.. ska bli spännande å se vad dem har å säga..

• Åttan

trollmor--> jag har tänkt på dig.. men va fan då... jag får nog göra dig sällskap snart tror jag.. Glad första advent på dig med..

• Åttan
    Lalie skrev 2009-11-29 18:31:34 följande:
    Trollis, inte mens!! Stackare.Jeskan, hoppas att det går bra imorgon på mötet!
    tack!
Svar på tråden Syskonlängtan 4