• Åttan

Syskonlängtan 4

På måndag så blir jag ruvare igen.. fick omslag på test stickan idag.. både glad och nervös.. hatar det där spektrumet som dem måste stoppa in.. får lite panik varje ggr fast jag gått igenom det så många ggr...

Snart ska vår sista eskimå få komma in i värmen..
  • Åttan

Godmorgon!

19/10 ska vår sista eskimå få komma in i värmen..
  • Åttan

e det bra idag? vad händer i helgen? sj så ska jag jobba hela helgen lång...

• Åttan
    Lalie skrev 2009-10-18 14:30:00 följande:
    Åh, blä, idag var det mens igen, och som grädden på moset har jag huvudvärk, hosta, ont i halsen och kommer nog att bli sjuk. *väldigt synd om mig va?*Idag är jag bara så arg att vi inte lyckas, och tänker på alla som har två barn eller fler, och tänker att de är så himla perfekta, och undrar vad det är för fel på oss?I alla fall hoppas jag att det går bra för Jeskan imorgon. Tredje gången gillt, vet du!Trollis, jag förstår att ni hoppar över, men jag hade nog kört på ändå. Varför skulle man pricka in alla fyra, liksom, när man inte prickat in nåt innan ?
    Vad pissigt att mensen kom idag.. var det väntat eller? Hoppas att du inte blir sjuk nu bara .. {#lang_emotions_flower}

Tack för att du hoppas.. men det blir inte 3:de ggr gillt utan 4:de ggr gillt..
  • Åttan

Det blev inget.. lillen klarade inte upptiningen.. många frågor som snurrar i huvet.. varför varför varför kan det inte få löpa på smärtfritt någon gång för???? {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}

FAN var jag hatar att ALLTID behöva börja om från början...  {#lang_emotions_yell}

När ska jag få bli mamma??
  • Åttan
    Höst flickan skrev 2009-10-19 14:18:01 följande:
    Laile jeskan kram här med
    tack sötaste..
  • Åttan
    Höst flickan skrev 2009-10-19 14:28:31 följande:
    jag har aldrig fått riskera detta du fått göra nu..en gång hade jag typ 4 el nått i frysen..o då fick vi göra helt nytt ivf..På något sätt är ju det en tröst..för att göra fet på enbart en..sätter ju massa press på en...o det finns ju tyvärr stor risk för platt fall..vet inte om st göran gjort så medvetet pga av det..för det är ju samtidigt jobbigt att ha kvar i frysen..Men..om ni har möjlighet..ta santgöran sen...(om inte sista försöket går då då)..rekomenderar dom varmt.Kram
    tack för rekomendationen.. men det blir nog lite långt att åka till st göran, vi bor ju i uppsala.. visst ligger st göran i göteborg? funderar på carl von linne i uppsala om vi måste gå privat..
  • Åttan
    Höst flickan skrev 2009-10-19 14:39:08 följande:
    stockholm.men dom är nog okej oxå..se bara till att du får göra korta metoden, men det vet du nog redan
    varför?
  • Åttan

Cellisen--> tänker på er!!!

• Åttan

Godmorgon!

Har inte uppdaterat här i tråden kom jag på.. 

det blev inget i måndags iallafall.. telefonen ringde vid 10,30 och jag blev alldeles kall i kroppen - lillen klarade inte upptiningen så det blev ingen insättning!

Nu blir det ett uppehåll till efter jul då vi kommer starta igång med vårt sista landstingsbaserade försök- om det inte går vägen så vet jag inte var vi står någonstans. Under tiden nu vi väntar så kommer vi att försöka så mycket som vi bara kan själva. Idag ska jag iväg och köpa zink tabletter och folsyra till mannen -se om det kan hjälpa upp spermierna lite... så nu är man tillbaka i den "riktiga" bebisverkstan igen med ÄLtestande och BIM väntande...

Svar på tråden Syskonlängtan 4