Syskonlängtan 4
På måndag så blir jag ruvare igen..
fick omslag på test stickan idag.. både glad och nervös.. hatar det där spektrumet som dem måste stoppa in.. får lite panik varje ggr fast jag gått igenom det så många ggr...
På måndag så blir jag ruvare igen..
fick omslag på test stickan idag.. både glad och nervös.. hatar det där spektrumet som dem måste stoppa in.. får lite panik varje ggr fast jag gått igenom det så många ggr...
Godmorgon!
e det bra idag? vad händer i helgen? sj så ska jag jobba hela helgen lång...

Det blev inget.. lillen klarade inte upptiningen.. många frågor som snurrar i huvet.. varför varför varför kan det inte få löpa på smärtfritt någon gång för???? 

FAN var jag hatar att ALLTID behöva börja om från början... 
Cellisen--> tänker på er!!!
Godmorgon!
Har inte uppdaterat här i tråden kom jag på..
det blev inget i måndags iallafall.. telefonen ringde vid 10,30 och jag blev alldeles kall i kroppen - lillen klarade inte upptiningen så det blev ingen insättning!
Nu blir det ett uppehåll till efter jul då vi kommer starta igång med vårt sista landstingsbaserade försök- om det inte går vägen så vet jag inte var vi står någonstans. Under tiden nu vi väntar så kommer vi att försöka så mycket som vi bara kan själva. Idag ska jag iväg och köpa zink tabletter och folsyra till mannen -se om det kan hjälpa upp spermierna lite... så nu är man tillbaka i den "riktiga" bebisverkstan igen med ÄLtestande och BIM väntande...