Syskonlängtan 4
Pej--> välkommen.. ![]()
Pej--> välkommen.. ![]()
Mammiz--> Nej han har inte träffat någon annan läkare än läkarna uppe på RPC på akademiska sjukhuset där vi går.. Han har fått lämna samma prover som mig ( rödahund mm), ett kromosomtest och sperma prov..
Mammiz--> Jo vi är vaccinerade mot det, men det är standard prover som man tar när man ska genomgå IVF. Då kollar dem bla rödahund, syfilis, HIV, gulsot mm mm
Ja vi har fått svar på hans prover.. inte exakt hur många spermier han har men det hade jag tänkt fråga på nästa planeringsmöte och kromosom provet har vi oxå fått svar på.. hade inte det varit bra så hade vi inte fått genomgått ivf behandling så som vi nu gör... Jag är lite nyfiken på varför du undrar?
inge illa menat!
cellisen--> det undrar jag med.. hmm..
Hej tjejer! Här är jag igen.. har inte övergivit er om ni kanske troddet det
I torsdag så for jag upp tillsammans med mina föräldrar, min syster och 2 av mina kusiner upp till Sollefteå för att gå på min biologiska morfars begravning samt rensa och gå igenom alla saker som dem samlat på sig genom åren. Göthe ( min biologiska morfar och Maj- Britt som han levde tillsammans med gick bort bara med ett par månaders mellan rum så det är ju ett helt hus som ska rensas och gå igenom.. )Jag trodde inte att det skulle bli så jobbigt då jag bara träffat Göthe ett par ggr genom åren, senaste gången för 3 år sedan. Men begravningen och hela fredagen var jobbigare än vad jag trodde, man börjar tänka på så många olika saker- som tex att om jag nu tyckte att detta var så jobbigt hur jobbigt kommer det då inte bli då mormor och den morfar som jag är uppväxt med kommer att gå bort ( är nog inte så jätte långt till dess heller) eller när mina föräldrar går bort eller när sambons föräldrar går bort.. många jobbiga tankar som kommer upp som sagt!
Lördagen spenderades hela dagen i huset då vi började går igenom alla deras tillhörigheter som dem samlas på sig genom åren, vi plockade ihop det som vi själva ville ta med oss hem, resten kommer att slängas eller att säljas vidare för att få in pengar till dödsbot.
På söndagen så begav vi oss hem, 6 personer i en fullpackad bil med en fullpackad släpkärra.. allt gick bra tills vi kom till Sundsvall då rasade växellådan på bilen!! Jaha vad gör vi nu då 30 mil hemifrån.. Ja det var bara att ringa bärgare och hyra 2st bilar så att vi kom hem alla 6 pers samt all packning och släpkärra! En hemresa som normala fall tar ca 4-5 timmar tog 9 timmar! Inte så kul då man varit hemifrån i 4 jobbiga dagar och den enda man vill är att komma hem hem hem.. men men hem kom vi ju tillslut....
Annars då, jo mensen kom som en klocka så nu är det bara å vänta in kroppen å sedan köra på hårt igen..
Jobbar nätter denna veckan så jag kommer vara här då ni andra ligger å nannar kudden..
En stor varm kram från mig till er alla! 
cellisen--> tänker på er.. 
Lalie--> Välkommen hem till kalla sverige..
Jag har inte någon aning om vad jag ska köpa till far min.. lite lotter å choklad kanske..