• Åttan

Syskonlängtan 4

Å herre jesus vilka olika bud man kan få beroende på vem man pratar med.. har prata med kliniken igen och fick denna gången prata med min favvo BM Anneli- chef över BM, jag frågade först om värdet och det var så som jag fick höra igår men nu har jag iallafall dubbelkollat det. Jag berättade att jag kände mig svullen i livmodern/äggstockarna och att det ömmade till å från samt om den korta konstiga mensen.. Hon sa att jag borde få en till blödning här snart eftersom att livmodern troligtvis inte har tömt sig som den ska på den korta blödningen som jag hade.. Nu ska jag iallafall trots blodprovet igår ta ett nytt gravtest om en vecka, ringa till kliniken å meddela svaret- om det är negativt så ska jag få komma in på ett VUL för att se så allt står rätt till inför nästa FET el om jag är gravid mot all förmodan så skulle jag oxå få komma in så klart så tar vi det därifrån.. Är testet negativt nästa vecka med så ska jag invänta en blödning å göra nästa FET på ägglossningen som kommer i Oktober för att få dem bästa förutsättningarna som möjligt.. Jag känner mig mycket lugnare nu.. fast det blir en väntan IGEN.. Det BM oxå tyckte var konstigt var att kroppen inte är i FAS fast jag inte tagit några hormoner sen i April, så det ska ju inte ställa till det i kroppen nu...

• Åttan
    Prisssan skrev 2009-09-12 08:41:27 följande:
    Morron...Mammiz: Vad hade hänt med din dotter? Läskigt, hade min dotter varit så hade jag direkt åkt till sjukhus!Fick höjt min medicin nu igår så jag hade först anfall vid 19-20 vilket var så skönt, och det var väldigt lindrigt.Men jag hoppas ändå att det ep teamet kan hjälpa mig, jag vill också vara en av de många som är anfalssfria- eller har anfall sällan iaf.
    hoppas att det blir bättre snart..
  • Åttan

mammiz--> Ursch vad läskigt med dottran din... hoppas att hon kryar på sig..

• Åttan

Höst flickan skrev 2009-09-12 09:34:52 följande:

morrn på erfy vad läskigt mammzi, säger som cillisen, jag had enog åkt in.cillisen, hoppas du får anfallsfria dagar snart och hittar helt rätt medecin, men detta är ju verkligen ett steg närmare endast på kvällen, hoppas det håller i sigkram på er
    morn morn..
  • Åttan

grönagrön--> Välkommen.... vet vad du går igenom då jag å min sambo kämpar med IVF för vårt första barn...

• Åttan
    Trollmor skrev 2009-09-13 10:33:05 följande:
    Grönöga: Välkommen. Beklagar er situation Jeskan: Hur är det med dig? Mens? Fler test? Jag tror jag räknar torsdag som dag 1 iaf så jag börjar med Pergon imorgon. Jag har ju inte hämtat ut dom Det är en bit till närmsta söndagsöppna apotek så beslutet grundas helt på lathet Cellisen: Tror man börjar på dag 5, eller 3 som mammiz skrev. Tycker du ska fråga om VUL innan ÄL oxå. Man kan ju bli överstimulerad.
    JO det är bra.. lite trött.. eller mycket trött.. ska ta nytt gravtest på ons-tors som kommer.. visar det negativt så blir det ett VUL för att se så allt står rätt till å sedan FET på ägglossningen som kommer i oktober..
  • Åttan

dumt kanske å kolla å fastna för en innan man ens är gravidos.. hmm..

• Åttan
    Prisssan skrev 2009-09-13 15:43:57 följande:
    Mmm jovisst men vem av oss har inte kollat? Jag vill ha en teutonia...
    jag vill ha en sån som jag visa.. en ny helst men det känns som om det är bortkastade pengar eg..
Svar på tråden Syskonlängtan 4