• Åttan

Syskonlängtan 4

godmorgon.. har inte varit inne på hela helgen som ni vet å det har skrivits rätt så mycket så jag har inte hunnit läsa ikapp.. angående om jag är gravid eller inte kan jag inte svara på.. jag tror att jag är det för det känns så i kroppen ( molvärk öm å tung i brösten) , har tagit 2st tester ett igår kväll å ett imorse å man kan skymta ett pluss.. men vi vågar inte tro på nått ännu..

• Åttan
    Trollmor skrev 2009-09-07 08:06:42 följande:
    Whhhiiiiiii!!!!! Jeskan wow! Vet ju inte om jag vågar säga grattis innan du vågar tro på det.... *dansar o hoppar*
    Tack.. men det är såå svagt svagt som en skugga bara som man bara kan ana... så jag vågar inte hoppas på nått ännu förns det blir starkar så fall
  • Åttan

Höst flickan skrev 2009-09-07 08:18:52 följande:

jeskan, du ahr mina tummar du med*kram*
    tack snälla.. jag hoppas att det räcker..
  • Åttan
    Trollmor skrev 2009-09-07 11:04:30 följande:
    Höst: Va Har hon inte berättat att hon är gravid ens eller bara inte att hon väntar tvillingar? Verkligen dålig stil iaf. Då har jag inget att klaga på iaf som surar över att syrran väntade 3 månader med att berätta... Jag är glad Vågade ringa gyn o jag stog på mig så att imorgon ska jag dit o testa mig för baktriell vaginos *stolt över mitt mod* Ska ev be henne ta om alla hormonprover oxå. De där på CD 3. Saker kan ju ha förändrats på ett år...
    BRA gjort...
  • Åttan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-07 11:23:44 följande:
    köp ett digitalt kvinna Jag tror på dig, det är er tur nu!Har du kollat i mitt kollage sidan 2?! om de nu går att komma in bland mina bilder.. där har jag jätte svaga + på tester. (testlagret) annars tror ja att jag har bilder på min blog.
    jag har 2st som är på väg hem så förhoppningsvis har jag dem i lådan idag när jag kommer hem eller imorgon.. ska in å kika i ditt galleri.. men mina var så svaga så att man bara kunde ana ett ytte ytte ytte pytte skugga/streck...
  • Åttan

Mammiz--> Såå var mina på ett ungefär...

• Åttan
    Åttan skrev 2009-09-07 11:38:12 följande:
    Mammiz--> Såå var mina på ett ungefär...
    fast det hade inte fastnat på bild.. å man fick kolla riktigt riktigt riktigt noga...
  • Åttan

NU har jag pratat med kliniken.. kunde inte hålla mig trots allt.. så på onsdag morgon ska jag dit på blodprov .. sen på eftermiddagen får jag reda på om jag VERKLIGEN är gravid eller inte.. ska troligvis tillbaka på fredag sen igen för prov nr 2!

• Åttan
    Lalie skrev 2009-09-07 15:29:32 följande:
    Åh, vilken rysare! Hur ska vi kunna hålla oss ända till onsdag eller fredag? Förstår hur det måste känns för dig! Man vill ju veta!
    Haha.. jag vet.. allra helst med det man känner i kroppen oxå..
  • Åttan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-07 16:50:35 följande:
    tack cellisen..rent gyn mässigt såg de bra ut. en aktiv blåsa på ena äggstocken, och 2 på den andra.men någon ivf får/bör vi inte göra för ens svar ang min bi njure kommit, och att en ansvarig läkare "godkänner" ger klar tecken på att vi får göra ett ivf.Hur är det med dig själv idag?! *kramas*
    Vad bra att det ändå såg bra ut..
Svar på tråden Syskonlängtan 4