Syskonlängtan 4
Hej tjejer.. Nu e jag tillbaka bakom skärmen igen.. Har haft en datorfri helg.. sorry att jag inte hann in å tala om det för er.. I fredags så satt jag i möte hela dagen å sen var jag så trött på kvällen så jag orka inte når mer än å ligga i soffan å kolla på tv. Sen i lördags fm så åkte jag med fästmannen å kollade när han spelade fotboll och sen åkte vi vidare till svärföräldrarna på kräftskiva å kom hem igår kväll. Jag däckade i sängen så fort vi kom hem så sambon fick lov att komma in å väcka mig kl 20,30 på kvällen, så att jag kunde få i mig lite mat., har ingen aning om varför jag var så trötter å illamående..På söndagen hos svärförädrarna så plockade vi å resande å förvällde kantareller så nu har vi hela frysen full..
Idag så har jag varit på VUL igen för å kolla om det var nå knas.. det läkaren sa som hon kunde se var lite vätska bakom höger äggstock men det kunde man ha sa hon.. hon var lite osäker så hon var tvungen till å hämta en annan läkare som oxå fick kolla å dem stod där å dividerade fram å tillbaka.. fråga 2ggr om jag hade lämnat ett hormonprov för att kolla HCG... jag svarade å sen sa dem inte så mycket mer på ett tag.. till mig utan dem dividerade sins emellan.. jag fick gå upp å klä på mig å sedan sa hon att jag skulle få lämna ett till HCG prov.. å tankarna börja snurra i huvet.. jag frågade om hon kunde se nå cysta eller nått, nej det kunde hon inte, så fråga jag om man bara tog det här provet nu för att vara på den säkra sidan å så var det sa hon.. så ja nu är jag då kanske gravid igen..
jag tänker som så att om de är 100% säkra på att det inte är en graviditet så borde dem inte ordinera att jag ska ta ett till HCG prov..
NU ska jag läsa ikapp lite..