Mammiztill2 skrev 2009-09-13 20:29:25 följande:
De har vart flera tillfällen då jag trott hon har vart sjuk, samma betende och slö som då hon har 38-40 graders feber, men så blir man de gånger så paff då tempen visar 34.9-35.2.Men har inte ringt, vågar inte känns på något sätt (då jag är en mamma som de står om en del i hennes dr journaler om min oro för henne, då vi vart inlagda med smärtor)Välkommen hit Grönagrön. Beklagar! har ni tänkt på hur ni ska gå vidare, orkar med?! Pengar mässigt med mera.Ang vagn; min mamma gav mig en vagn innan jag bode med min man bode med mitt ex. Då ja & X separerat så tog ja över lgh. Mamma tog hand om vagnen jag hamnade på sjukhuset, var knäckt & mådde så dåligt av den misshandeln o de man dålde för andra. Men då jag träffade min man 4 månader efter avslutat förhållande så fick jag tillbaka dennna beg vagnen då tösen låg i magen. Jag var då inte så noga med att ha ny splitter ny vagn, och ja tyckte vagnen var fin då mamma hade sytt inredning/bädd i den. Ja tänkte ofta att vi får endå snart ett barn till då kan vi köpa en ny vagn. Sitter nu i lite mer än 4 år och Ångrar VARFÖR i hela världen köpte vi inte en helt ny vagn, varför köpte jag inte det och det, varför gjorde jag inte allt det där. ... Tron "jag bli ju endå snart gravid igen" tanken...JESKAN skulle du till IVF mottagningen och lämna blodprover?! Säger de något om oddsen? kommer de sätta in 2 och fortsätta med det?! hur många försök har ni kvar?! är de 3 färska ? och sen får man frysisar med?!
Jag har redan varit där å lämnat blodprover, i onsdags förra veckan.. det visade inget men eftersom att jag mår som jag gör så ska jag ta ett nytt gravtest på ons/tors denna vecka.. om det är neg så ska jag få komma in på ett vul för att kolla så att det inte ligger nå skit kvar iom att jag inte har blödigt som jag ska. Vi har en kvar i frysen å ett full försök med spray, spruta å äggplock kvar.. har vi tur så kanske vi får ut till frysen på det sista försöket med om vi måste använda oss av full försöket. Jag har aldrig fått 2 tillbaka utan bara 1 åt gången å det tror jag att dem kommer att fortsätta med.. hoppas att du blev klokare nu..