• Prisssan

Syskonlängtan 4

Åttan skrev 2009-10-07 18:40:50 följande:
    det ska inte vara skadligt varken för slemhinnan eller spermierna iallafall.. ok.. jobbigt som sagt var.. hoppas att det ger med sig snart..
    Gör det säkert Bara vanligt trams...{#lang_emotions_throwup}
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Prisssan

Höstis:  De är inte lika ömma mer och absolut inte lika fasta To bad! Haha

• Prisssan
    Cybele skrev 2009-10-08 07:45:42 följande:
     Cellisen - så skumt. Så vi kör verkligen medicinsk diagnos igenom bröstkänning!? :)
    Ja..varför inte?
  • Prisssan

Mammiz: Stackars liten men skönt att saker och ting händer

Vi fick i tisdags hem lappen om vaccination. Vi skrev nej på den! Så beslutet är taget och nu kan vi inte ångra oss

• Prisssan

Jeskan: Ja, det var skönt att det var över och Cybele, jag hoppades på samma sak!

Jag heter Cellisen för att någon elaking (som inte ens heter i närheten av det) har snott Cella. Cella kallas jag för av allt och alla.
    Smeknamn av mitt namn.. och Cellis var också upptaget så det fick bli Cellisen.

Kanske borde tagit Cellan istället?

• Prisssan

Nu blev jag sugen på att byta *Tänker*

• Prisssan

Cybele: Ja det var ju smart
    De flesta kallar mig Cella fast jag heter Cellisen här. Mitt namn är ju både väldigt ovanligt och svårt att uttala för de flesta så då blir Cella en smart lösning.

Men  nu har jag ändå vant mig vid cellisen. Det där med cybele var jättesmart..passande..du vet vad jag menar

• Prisssan

Åh Jeskan, det är snart Spännande.

Det ska bli spännande för mig med och min pergo, ska köpa äl tester jag med- första gången.
    Vi får ju inte ha sex på rätt länge innan äl

• Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-08 20:10:19 följande:
    japp så snart så.. spännande.. så för att jag inte har missuppfattat dig så ska du test för att se när äl är för att försöka pricka så bra som möjligt?
    Japp..nu med pergo och så så vill jag ju verkligen sexa på rätt ställe. Plus att vi har ju rätt ofta sex men det ska vi försöka att inte ha denna gång.
    Gyn sa sju dagar innan men vi tänkte oss typ fem?
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-08 20:13:17 följande:
    att ni måste ha uppehåll 7 dagar innan äl å sen när du får utslag så får ni sexa igen.. eller vad?
    Ja precis, han sa att vi inte ska ha sex på sju dagar innan. Men det funkar inte hos oss, vi försöker med fem
    Han sa att spermierna blir aggressivare och starkare när de simmar som mannens gör..?
Svar på tråden Syskonlängtan 4