• Prisssan

Syskonlängtan 4

Åttan skrev 2009-10-03 19:43:34 följande:
    Idag kom MENSEN.. wiihoo.. snart är vi på banan igen..
    Yeeesss!
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Prisssan

Höstis: Grattis! Åh vad coolt

• Prisssan

Trollis

Höstis: Håller verkligen tummarna för dig nu

• Prisssan

Åh Mammiz: Den 14 okt är det vår årsdag, nio år. Det måste vara ett positivt tecken

• Prisssan

Cybele: Vad spännande med flytt, är det långt ni flyttar?

• Prisssan

Trollis

Välkommen Xyra

Min cysta var godartad... tydligen var det ett frågetecken runt det ändå? Men han vet inte om det var endo.
    Han tyckte att jag skulle checka av min menscykel ett par månader innan vi försöker bli gravida.
    Jaja, visst. Han har tydligen aldrig försökt bli gravid. Femte mensdagen börjar jag med pergo!

• Prisssan

Hej..

Xyra: Vi har försökt nu i fem år. Dottern kom helt oplanerat. Vi sökte hjälp efter lite mer än två år och fick då reda på att mannen har spermier som inte simmar alls bra.
    Och nu detta år fick jag ett mf, därefter upptäcker de en cysta som växt rätt mkt.

Det op de bort nu för två veckor sen. Nu vill gyn att jag avvaktar några månader med att bli gravid- fast så sa han inte när jag var där. Och eftersom jag blev spolad också, så vill man ju köra på och bli gravid!

• Prisssan

Mammiz: Nope, säger inte emot. Vi "får" inte ha sex för ofta till vår stora förtret...

Xyra: Glömde säga att vår dotter är åtta (fredag ) så vi får ju verkligen frågor om när det är dags för syskon.

• Prisssan

Mammiz: Det ska finnas någon sorts glidmedel som är ok att använda. Men kommer inte på vad det heter nu.
    I många glidisar finns spermiedödande medel också.

Ego: Jag har haft världens ont i tuttisarna nu i två dagar och igår blev de helt hårda, som om jag har mjölk i dem. Katastrof... sov fyra timmar igår natt och tre i natt.
    Jobbat så gott jag kan men nu är jag bara helt slut

• Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-07 18:35:58 följande:
    kan det vara preeseed som du menar? Jobbigt med tuttarna.. vad kan det vara tro?
    Kan vara det.

Jag vet inte, kan man bli lite knäpp (läs knäppare) med hormonerna efter op?
Svar på tråden Syskonlängtan 4