• Prisssan

Syskonlängtan 4

Ja, precis. Tre fyra dagar har jag också hört förr. Aldrig sju. Dock så har vi aldrig lyckats hålla oss tre dagar innan han lämnat spermieprov{#lang_emotions_embarassed}
    En gång lyckades vi hålla oss så att det blev en dag mellan sexet och provet men annars har vi varit dumma nog och haft sex dagen innan...
    Dumt jag vet men det är alltid roligast när man inte får

Åttan skrev 2009-10-08 20:31:24 följande:
    Oki.. men 5 tycker jag låter som en plan.. sambons simmare är ju inte ok å han får inte ha gått för länge innan han ska lämna prov samtidigt som det inte få ha gått för kort tid heller.. lite knepigt det dära... men han ska inte iallafall ha fått utlösning mindre än 3 dagar innan han ska lämna in..
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-08 20:45:41 följande:
    haha.. ja jag vet.. jag försöker å jobba på å komma in i det igen jag.. men får bara nobben hela tiden..
    Åh irriterande.. köp något snuskigt sexigt

Nu ska jag kolla på criminal minds. Puss på er!
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-08 21:16:35 följande:
    har funderat på det.. men när jag frågat han vad han tycker om så säger han att han tycker bäst om mig naken.. vet inte om det är bortkastade pengar då.. gör så.. puss puss..
    Låt honom sedan klä av dig naken Kan behålla stay upsen på

Natti natti Trollis.

Jag har förresten köpt en laptop, önskat mig det jääätelänge! Kommer på tisdag
  • Prisssan

♥Idag fyller min söta Roxy åtta år♥

• Prisssan

Förresten, vilken dag börjar jag med pergo när jag fick mens typ 21.20 igår kväll? Måndag- dag fem räknat med torsdag eller tisdag- dag fem från fredag?

To+fre+lö+sö+må?

fre+lö+sö+må+ti?

Tisdag va? Eller är det bättre att ta det säkra före det osäkra och ta måndag så att det inte blir försent?

• Prisssan

Usch ja det är komplicerat med pergo Men på tisdag lär jag knappt ha någon mens kvar alls. Fast det gör kanske inget?

Tack för grattis till min gummis! Tänk att jag har varit mamma i åtta år (och försökt med syskon i mer än hennes halva liv Kommer hon få ett syskon en dag?)

• Prisssan

Åh säg åt mig att sluta läsa om svininfl. jag får sådan ångest eftersom jag har skickat in lappen och tackat nej till vaccin åt min lilla flicka

• Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-10-09 09:35:45 följande:
    sluta läs!! jag har itne läst något.
    Tack
    Jag menar har man bestämt sig så har man...eller?
  • Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-10-09 09:42:39 följande:
    he he...fråga inte veliga mig please....*ler*
    Nej, jag har bestämt mig och det är klart att det kommer att gå bra.
  • Prisssan

Cybele: Min syster sa att man inte får ta vaccinet i början av grav- för säkerhetsskull då allt utvecklas då, endast i tredje trimestern tror jag att det var. Min syster ska inte ta det då vaccinet inte alls är forskat på gravida.

Jag tror vi klarar oss utan vaccin, börjar man ta det så tror jag man tar det var år av ren rädsla och det tror inte jag är bra.
    Så jag är nöjd med mitt beslut, hade bara lite ångets över det imorse

Har varit i satn och köpt present till gummis från min mamma, hon hade inte tid själv{#lang_emotions_yell} Nåja nu får hon betala för det

Svar på tråden Syskonlängtan 4