Syskonlängtan 4
ja, det blir antagligen ostimulerat fet denna cykel...om slemhinnan dvs ser okej ut och dom ser bra ut....
alla våra tidigare embrion har klarat upptining..men sen dött..så¨vi får se..
Har inga stora förhoppningar alls
ja, det blir antagligen ostimulerat fet denna cykel...om slemhinnan dvs ser okej ut och dom ser bra ut....
alla våra tidigare embrion har klarat upptining..men sen dött..så¨vi får se..
Har inga stora förhoppningar alls
Usch för ledsna barn
det skär i hjärtat, specigellt när man måste lämna dom.
Jag har turen att slippa lämningarna, min karl gör det, dock brukar det fungera jättebra som tur är.
Okej, trollis, hi hi..hoppas den konstiga känslan blir en bäbis
och intressant att se vad ni äter för vitaminer.
Lycka till med plugget,vad blir man om man pluggar det?
Cybele, urk för mögel!!
inge bra alls juh!kan vara mycket jobb framöver, hoppas ni löser det på ett smidigt sätt el får hjälp av försäkring el så.
ja, engelskmän ska man akta sig för
Välkommen 3mammawannabe
Låter som din kille har fått sig en rejäl själförtroende törn
hoppas verkligen han inser att han är den rätta för dig och att du älskar honom trotts dessa problem han har.
Om han haft potensproblem enbart sedan i sommras så kan det ju vara en tillfällighet enbart, min karl hade det ett ag, o jag lät det bara vara..o så vipps var det bra i gen...vissa saker blir värre om man snackar om dom, låt det ta ett tag.
Hoppas dock ni kan få hjälp via ivf.
Cillisen gumman, fy vad jobbigt.Åk till affären och köp massa vitaminer, blutsaft osv.
Man tapapr hopp i bland, i bland väldigt mycket, specigellt när man är trött o sliten, men sen laddar man konstigt nog..o ni kommer lyckas via ivf, det är jag helt säker på
En vacker dag sitter du där med din mage.
Önskar jag hade ivf kvar att försöka...men nu är vi på vårt 7 ivf försök..vad blir härnäst?
äggdonation?? orkar man det?.....
Och angående detta med adoption, reglerna är på tok för hårda
finns så många barn som behöver kärlek o omvårdnad och som verkligen inte har det bra på barnhemmen
jag skulle lätt kunna tänka mig adoption, men tyvärr inte min karl
Kram på er
Cillisen och ni andra godmorrgon
Mammzi,
spy så mycket galla du vill här, det gör vi med.
Fy vad jobbigt att skickas runt bland olika avdelningar utana tt få reda på va det är för något.
Ja, det är ju onödigt att betala ivf om ni ändå inte kan göra den på ett tag, hoppas ni snart får reda på fakta.
Vilken dröm att få börja sin dag med chokladpuffar, det skulle min dotter vilja, det lilla chokladmonstret hi hi.
Kram på er alla och ha en underbar dag
Fy ..3 späbarn döda av infektion på något sjukhus
är ni oroliga för svininfluensan?...jag börjar nästan bli av allt snack.....
kollar på tv 4..dom visar madonnas nya videon..schit..vad hon porrar sig.....
det var nog rekord......
ja..inte riktigt min grej...el..jo..he he..efter flertalet glas vin, men inte seriöst.
he he, nej jag har inte sätt shakiras...*asg*...
detta med olika immunologisktproblem har jag funderat mycket på, har tagit prov på sköldkörteln och några andra prover oxå eftersom jag även hade/har lite mjölk i min ena tutte. men det visade sig vara helt normalt..'
ska höra om man kan få ta flera prover...har även tagit en kur mot GBS..som jag har i urinet
Ja, dock ska man ha andra problem för att drabbas så allvarligt av svininfluensan så man dör, typ hjärtproblem.
kram
varför får du inte ta de prover du vill??
hör med din husläkare om inte dom på kliniken vill, jag tog dom där..
trollmor, vad mycket saker...vad är det för symtom man kan ha för allt detta ?
gbs visar inget..skitjobbigt, dock sägs det att det itne ska försvåra möjligheten att bli gravid..men det kan tyvärr leda till mf