Inlägg från: Höst flickan |Visa alla inlägg
  • Höst flickan

Syskonlängtan 4

Prisssan skrev 2009-09-01 11:17:58 följande:
    Höst: Den är också så typ "Titta och dregla över mig"
    he he...ja..typ...

sen trollmor, vi är inne på vår 7 insättning men vi har gjort 3 IVF er.

Vi har hela tiden haft sådann tur att vi får ägg till frysen.
  • Höst flickan

kramar om dig här med jeskan

godmorgon vänner...här regnar det nu..hoppas det slutar, inge skoj att jobba ute i regn.

Annars är det bra, har kommit i form i kroppen och känner mig stark och lite posetiv igen.

Kram på er alla

• Höst flickan

Godmorgon vänner{#lang_emotions_flower}

Skönt cillisen att vara hemma en vecka, sköt om dig på bästa sätt och njut av ledigheten.*kramar om dig*

Trollmor, hoppas du ahr fel

Jag har varit på hälsokosten....inhandlat massa preparat, så nu får vi se om det stjälper el hjälper..känns lite läbbigt.
    Aloe vera, royla jelly, membracin, L-argiplex(till karln oxå)...o sen äter jag ju mivivital...så vitaminbombad kommer jag bli.....
    Ska pröva en ny massaör i dag oxå...har klinik i samma hus som vi bor i, så det är ju väldigt smidigt...dom har även olja som kan rinna ner i pannan, ser underbart avslappnande ut., ska bli spännande.

Sen har jag som sagt beställt tid för stor hälsokontroll....första i mitt liv o med påtrykning av min mamma som är oroligare än vanligt pga av elendet som skett i familjen med cancer osv (vi haar fått 2 allvarliga cancerfall inom loppet av 2 veckor i våras )
    Dom kommr ta massa prover verkligen...är lite skraj för svaren faktiskt...
    men men...

Carolina har inte ringt än lite besviken, så vi kommer nog prata om mina funderinar på måndag vid vul..
    ser inte allt lika mörkt nu som när jag skrev mailet dock, kanske har vi haft otur 6 gånger...vad jag förstår ser ju det mästa bra ut och jag har läst om folk som lyckats på 12 försöket..så jag överdrev nog..{#lang_emotions_undecided}

ja ja..kram på er alla{#lang_emotions_heart}

• Höst flickan

ja, det har varit tuff..el är...vore bra med lite glädjande besked i familjen.

mums vad choklad och kaksugen jag är i dag..inne på 3 kakan....{#lang_emotions_tongue_out}

• Höst flickan

jeskan, finns det risker med din operation? el känner du dig trygg o glad inför den endast?
    *kram*

• Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-03 10:59:46 följande:
    Nä, tror jag inte? Min ep är dessutom väldigt övervakad under narkos! Jag får iaf vara hemma från jobb
    kanon!
  • Höst flickan

ja ha..nu har jag pratat med vår kära docktor Carolina..o hälsokostprepparat var inte poppis...så¨dom läggs väl på hyllan....

Vi kommer få långtidsodla våra 4 embrion!!!!!{#lang_emotions_surprised}är glad över det, men samtidigt skit rädd...4 dog sist..................

• Höst flickan

hej

cybele, he he...ja..dessa tuttar har man klämt på hi hi...skulle undra väldigt mycket om jag såg någon gjorde det..*asg*
    Vart bor du?

Ja, detta med hälsokost är verkligen ett gissel, o du ahr nog rätt, man kan iallfall ta något..om inte annat så kasnke det kan vara bra för psyket
    Hi hi, hela helgen har jag ätit kräftor, fre och lördag, även söndag, och nu har jag ätit räkor
    Äter nog mycket bra, äter färska bär ofta oxå och fet mjölk som tydligen ska vara bra.
    Dock har jag en karl som vägrar äta skaldjur...men han ska få äta L-argiplex man...det har jag köpt till honom.

Har precis varit på massage och heeling, var skönt.

Kram på er alla

Svar på tråden Syskonlängtan 4