• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Lilaa
    sarismaris skrev 2009-09-02 19:57:53 följande:
    Inte giltig längre!
    jasså vad trist
  • maggan75

Nu finns även länk till bildtråden i TS, gjorde en anna först men stavningen blev knasig så jag har bett dem ta bort den

• Lilaa
    sarismaris skrev 2009-09-02 20:00:38 följande:
    Jag tycker de såg ut att sitta fint på honom!
    ja de satt bra nu men han ska ju ha dom i vinter med men han kanske inte växer så mycket
  • sarismaris
    Lilaa skrev 2009-09-02 20:02:38 följande:
    ja de satt bra nu men han ska ju ha dom i vinter med men han kanske inte växer så mycket
    Nää, det är klart.. De va ju fodrade och verkade rätt varma, så de kanske är mer lämpade att ha i vinter. Så då kanske du kan satsa på större.. Svårt det där med storlekar och hur mycke de kommer växa..
    Towa 051125 & Ella 080413
  • solstraalen

Kör på den här, den startades först

Men angående stjärnbyxorna, dina sitter större än på min son juh. Hua. Han får INTE växa ur dom innan vintern e här juh.

Fast man växer kanske inte lika fort när man är 2år3mån.. *hoppas*

• Lilaa
    solstraalen skrev 2009-09-02 21:47:29 följande:
    Kör på den här, den startades först Men angående stjärnbyxorna, dina sitter större än på min son juh. Hua. Han får INTE växa ur dom innan vintern e här juh.Fast man växer kanske inte lika fort när man är 2år3mån.. *hoppas*
    har du inte kort på din pojke i byxorna? Jag tror inte jag orkar byta faktiskt, han kan säkert ha byxorna hela vintern
  • Glittrax

tjohej! hittat hit! idag fick jag hem 5 plagg som jag skickat efter från lindex... gick ju siådär kan jag ju säga...

de omtalade stjärnbyxorna, jisses... fick de svarta fast jag beställde de jeansfärgade.. och de är ju hur smala i modellen som helst.. iallafall för min rulta! längden är bra.. så trist att de skulle var så små!! stlk 98!

resten i stlk 92 .. bondgårdströjan satt tajt som tusan! den lilarandiga tröjan som finns i tag 3 bet för 2 var lite bättre men liten den med..

beställde även ett par lila tights med utsvängda ben.. galet långa i benen....bra i midjan... svarta mjukbyxor från tag 3 bet för 2 som måste varit pojkmodell.. korta i benen.. visst var det så att tjejmodellen var längre än pojkmodellen?

blir retur på alltihop!

• AochJsMamma
    Glittrax skrev 2009-09-02 21:57:54 följande:
    tjohej! hittat hit! idag fick jag hem 5 plagg som jag skickat efter från lindex... gick ju siådär kan jag ju säga...de omtalade stjärnbyxorna, jisses... fick de svarta fast jag beställde de jeansfärgade.. och de är ju hur smala i modellen som helst.. iallafall för min rulta! längden är bra.. så trist att de skulle var så små!! stlk 98!resten i stlk 92 .. bondgårdströjan satt tajt som tusan! den lilarandiga tröjan som finns i tag 3 bet för 2 var lite bättre men liten den med.. beställde även ett par lila tights med utsvängda ben.. galet långa i benen....bra i midjan... svarta mjukbyxor från tag 3 bet för 2 som måste varit pojkmodell.. korta i benen.. visst var det så att tjejmodellen var längre än pojkmodellen?blir retur på alltihop!
    oj! vad trist..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9