• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Glittrax
    AochJsMamma skrev 2009-09-02 22:10:17 följande:
    oj! vad trist..
    ja lite trist är det ju..men får byta tröjorna tror jag. om det inte bli för långa i ärmarna bara.. tycker inte alls storlekarna på barnavdelningen fungerar alls på lindex nu.. på baby upp till 86 var det perfekt!
  • Lilaa

Lite ot men har ni sett fjärilslegginsena på h&m? De är ju supersöta men inte är det väl ett höst/vinterplagg? och vad tror ni om denna jacka en vinter i stockholm shop.hm.com/se/campaign&page=START_1
    kall eller bra? Funderar på att köpa den

• Ruso

Klart vi satsar på denna tråden!!

Jag fick en förfrågan om jag gjort ny tråd eftersom det var jag som gjorde den förra. Jag kollade runt lite (troligen lite _för_ lite) och hittade ingen så då gjorde jag en... men se där - Maggan hade hunnit med ett par timmar innan - perfekt!

Då glömmer vi min tråd och kör på här!!

• solstraalen

Har tyvärr ingen bild, men det kan ordnas. Tror inte jag byter våra, möjligtvis köper 1 eller 2 strl större till framtida bruk

• Karl Fazer
    Lilaa skrev 2009-09-02 23:19:35 följande:
    Lite ot men har ni sett fjärilslegginsena på h&m? De är ju supersöta men inte är det väl ett höst/vinterplagg? och vad tror ni om denna jacka en vinter i stockholm shop.hm.com/se/campaign&... kall eller bra? Funderar på att köpa den
    Jag köpte fjärilsleggingsen till min dotter, supersöta! Men när jag kom hem upptäckte jag att det var hål i sömmen på benet så jag fick lämna tillbaka dem. Fanns inga fler i rätt storlek heller...
  • solstraalen

Ni som köper vatten/slasktåliga vinteroveraller till era barn, vad kör ni med för regnkläder på vinter/hösten när det är riktigt slaskigt ute?

Funderar om barnen ska ha fleecefodrade gummikläder i vinter eller ej.. Dom är då 2½år och 4år gamla.

• AochJsMamma

ingen som har bild på fjärils leggingsen?

Med risk att bli lynchad... är det inte trista pojkkläder just nu? hittar inget fint alls, varken på baby eller pojk..

• solstraalen

Jag vill ha tröjan med traktorer på till min grabb, men jag tyckte färgerna var så dystra.. Så det blir nog ingen.

Men den vita tröjan med"scarfen å västen" i trycket, den skulle jag vilja ha :)

Men i övrigt håller jag, tråkiga kläder nu.

Däremot har Kappahl maaaaassa fint nu tycker jag, både til flick å pojk :)

• Lilaa

Karl Fazer skrev 2009-09-03 09:28:07 följande:

Jag köpte fjärilsleggingsen till min dotter, supersöta! Men när jag kom hem upptäckte jag att det var hål i sömmen på benet så jag fick lämna tillbaka dem. Fanns inga fler i rätt storlek heller...
    är dom långa i benen eller till vaden?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9