• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Lilaa
    AochJsMamma skrev 2009-09-03 09:44:20 följande:
    ingen som har bild på fjärils leggingsen?Med risk att bli lynchad... är det inte trista pojkkläder just nu? hittar inget fint alls, varken på baby eller pojk..
    Jo lite trista kläder är det men jag tycker en del bamse kläder är fina och så vill jag ha ett par grå velour byxor och det hade kommit en superfin mössa på baby som var vit,blå och röd men det fanns bara upp till storlek 46/48 och min grabb har stort huvud men jag hoppas den ska passa hela vintern.
  • Lilaa
    solstraalen skrev 2009-09-03 09:46:01 följande:
    Jag vill ha tröjan med traktorer på till min grabb, men jag tyckte färgerna var så dystra.. Så det blir nog ingen.Men den vita tröjan med"scarfen å västen" i trycket, den skulle jag vilja ha :)Men i övrigt håller jag, tråkiga kläder nu.Däremot har Kappahl maaaaassa fint nu tycker jag, både til flick å pojk :)
    Åhlens har fått mycket fint på baby avdelningen med. Synd att de skickar så lite rabatter
  • Snorky
    solstraalen skrev 2009-09-03 09:44:13 följande:
    Ni som köper vatten/slasktåliga vinteroveraller till era barn, vad kör ni med för regnkläder på vinter/hösten när det är riktigt slaskigt ute? Funderar om barnen ska ha fleecefodrade gummikläder i vinter eller ej.. Dom är då 2½år och 4år gamla.
    inga alls... för overallerna klarar just slasket och regnet. Därav att jag föredrar de så slipper man massa extra ytterkläder. Jag tycker fodrade gummikläder är helt onödigt om man har en bra funktionsoverall som är vattentät och inte för tjock.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    ingen som har bild på fjärils leggingsen? Med risk att bli lynchad... är det inte trista pojkkläder just nu? hittar inget fint alls, varken på baby eller pojk..
    de finns i gamla bildtråden
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    Lilaa skrev 2009-09-03 10:37:21 följande:
    Åhlens har fått mycket fint på baby avdelningen med. Synd att de skickar så lite rabatter
    ja, de är inte lika generösa med rabatterna. Men jag fick hem för nån vecka sen två stycken 20% på ett köp-kuponger. En som gick ut igår och sen som gäller senare i september... så det var bra iaf!
  • Pink Muffin
    ingen som har bild på fjärils leggingsen?Med risk att bli lynchad... är det inte trista pojkkläder just nu? hittar inget fint alls, varken på baby eller pojk..
    Jooo!! Supertrist! Inget fint till pojk i tröjväg på H&M och KappAhl och absolut inte på Lindex! Det får blir Me&I och Villervalla till killarna istället! Mycket mer fint till flickor. Och jeans har ju Lindex fattat hur man gör iaf!
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9