• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Snorky
    karmasus skrev 2009-09-03 13:03:04 följande:
    Finns det någon Lindex rabattkod som funkar? hittar inga på deal.se eller rabattkod.se
    tyvärr tror jag inte det... vi får nog vänta en vecka eller två
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • solstraalen

Hittade bild på NS-jackan, inte riktigt min stil. Den såg lite för tråkig ut enligt min smak :/

• Karl Fazer
    Lilaa skrev 2009-09-03 10:11:07 följande:
    Karl Fazer skrev 2009-09-03 09:28:07 följande: är dom långa i benen eller till vaden?
    Det var vanliga långa ben.
  • solstraalen

Vilket år hade pop turkos lapp i skaljackorna, där strl å "häng"grejen är bak i nacken?

• yrväder

Ni som har koll på lindex, var det länge sen dom hade två tröjor med geishor på? Den ena är med en tryckt geisha fram, vet att den finns/fanns i lila iaf. Den andra är helmönstrad, rosa botten.

• Jojjo841212

vaa? PoP har ju massa fint...har precis inhandlat en overall, två par tights o en tröja därifrån...plus mössa o scarf :D .D
    Lindex hade inte så himla roliga kläder när ja kollade, men d va ganska utplockat åxå. Har en liten kille på ca tre månader, så det blir ju mest bodys o tights ja köper. Ska kika in på Lindex senare idag faktiskt. =)

• maggan75
    Ruso skrev 2009-09-02 23:20:09 följande:
    Klart vi satsar på denna tråden!!Jag fick en förfrågan om jag gjort ny tråd eftersom det var jag som gjorde den förra. Jag kollade runt lite (troligen lite _för_ lite) och hittade ingen så då gjorde jag en... men se där - Maggan hade hunnit med ett par timmar innan - perfekt!Då glömmer vi min tråd och kör på här!!
    tänkte att du hade fullt upp med att shoppa meandi

Skoja bara hittade ingen så jag tänkte jag fixar lite  när jag hade tid för engångsskull
  • sarismaris

Idag var det rena julafton att komma hem från jobbet! Snälla Postis hade kört ända upp på gården och lagt tre paket framför dörren! {#lang_emotions_laughing}
    Ett från Villervalla och två från Ellos. I Ellos-paketen fanns vinterkängorna jag fyndade med varsin 50%-rabatt. Ett par Kavat Defender till lilltösen och ett par Pippi-kängor till den stora. Båda va fina och verkar passa (nu iaf..) Med frakt på båda paketen gick det på ca 640 kr för båda paren. (Ord pris UTAN frakt ca 1100 kr) En bra deal tycker jag!

Towa 051125 & Ella 080413
  • trolllbus

snaäll postis. fick då allt ner t konsum o hämta mitt från ellos idag. o tyvärr va mina kavat skor för små. typiskt.

• AochJsMamma

...o min sons Kavat defender var oxå kanon!! Sååå nöjd! 325 spänn känns överkomligt..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9