Hej alla.....
Kalasbra att du fixade nya trådar, Stina! Här är det som sagt full rulle mest hela tiden.
Jag har sakteligen fått inse att Knut inte kan flytta in till Alidas rum redan nu som jag hoppas med tanke på hans matvanor nattetid,.
Verkar inte spela någon roll att jag ger honom lite ersättning som grädde på moset, men nu har vi börjat med att han får gröt vid 18-tiden så han kanske blir något mättare samt att vi ska testa med välling när han fyllt 6 månader.
Sedan så är han mkt. mer "mobil" än vad Alida var i den åldern, så vi måste nog snarast inhandla trappgrindar, någon som har erfarenhet av IKEAs sortiment? funderar nämligen på att köpa därifrån.
Alidas födelsedagspresent är inhandlad och väntar på att hämtas ut, vi har beställt det dockskåp och en dockfamilj det blev detta: http://www.abcleksaker.se/.
Hon älskar ju att pyssla med småsaker så jag tror det kan bli bra! Sedan blir det lite kläder ochså.
Tina Lisa - Håller med om att det även kan vara lite småmysigt att vabba.
Stina - Bilbana blir nog skoj, vet att min kusin fick det när han fyllde 2 och då var det papsen som bestämt det därmed och som hade roiligt med den till en början.
Heeso - A blir nog jätteglad för "sparkecykeln"
Daggkåpa - Härlig födelsedag med många roliga paket! Underbar kommentar från Juni, häromdagen sa Alida bara helt apropå"inte gnälla, mamma", tror ifs hon hört sin pappa säga det åt mig ngn. gång när jag varit på grinigt humör
gravid - Gott med "bara" 1 barn hemma då & då, ska jag nog"ta efter" min föräldrar passa ju mer än gärna Alidusen och hon har redan framfört önskemål om att få sova över där.
Ullen - Hoppas det är bättre med ryggen! är det "back to work" nu då?