• Svar på tråden Snackis 8 "Inbördes beundran"
  • stina73

Grattis Sebbe och Kevin i efterskott.

• LMH33

Grattis Sebbe!

Och i efterskott till Kevin.

Barbella- Skönt att R är hemma igen. Hoppas han blir helt bra snart.

• soda74

Tur att vi är flera som missar födelsedagar så att man slipper vara ensam om att känna sig dum. Så stort grattis också till Kevin i efterskott och Sebastian på den stora dagen! + säkert någon mer jag missat

Allan 060920 Lova 080815
  • Solaris

Oup hade visst missatKevin ser jag, såå stoort grattis, Kevin!!!!!

Alida 060928 & Knut 090321
  • Heeso

Stort grattis till Kevin och Sebastian!

Nu har vi varit och hämtat massa avlagda saker hos kompisar..så nu kryllar förrådet av extra bilbarnstolar och 2 cyklar i olika storlekar. Efter bara 3 månader i huset skulle vi behöva rensa förrådet

• Solaris
    {#lang_emotions_flower}Grattis Elsa på 3-årsdagen hoppas du har en riktigt rolig födelsedag med det som hör till {#lang_emotions_smile}{#lang_emotions_flower}
    Alida 060928 & Knut 090321
  • gravid74
    Grattis Elsa!

Ikväll sprang Axel över till grannpojken och de hoppade på hans studsmatta. När jag efter en stund tittade ut genom fönstret så var de helt nakna och hoppade . U fick springa över och ta på honom kläderna. Så varmt är det ju faktiskt inte.

Idag sa Axel när vi gick hem Jag har en bebis i magen och den ploppar ut till jul. Då flyger den upp i grantoppen och drar upp roten.  Vad får de allt ifrån? Axel pratar redan mycket om julen. Det blir en lång väntan för honom för det är ju ett tag kvar som tur är.
    ~Axel 060910 + Anton 090331 ~
  • LMH33
    gravid74 skrev 2009-09-16 18:55:25 följande:
    Axel pratar redan mycket om julen. Det blir en lång väntan för honom för det är ju ett tag kvar som tur är.
    Simon har "snöat in" på påsken och pratade mycket om det igår att han vill äta ägg och ha Glad Påsk. Jag försökte prata om jul och födelsedagar, men han var inte så intresserad
Svar på tråden Snackis 8 "Inbördes beundran"