• Svar på tråden Snackis 8 "Inbördes beundran"
  • soda74

Grattis Elsa, hoppas du haft en toppendag!

Gravid: Du måste fortsätta dela med dig av Axels kommentarer. Alltid lika roliga att läsa. Har du samlat alla någonstans? Skulle kunna bli en grymt bra bok

Allan 060920 Lova 080815
  • Lina74

Hej hej!
    Här är en som varit utan internet i nästan två månader (hmm.. men nu funkar det igen..åtminstone tillfälligt).

Vad gulliga ni är! Kevin tackar så mycket för gratulationerna! :) Och så får jag passa på att gratulera alla treåringar i efterskott!!! Och ett extra grattis till dagens födelsedagsbarn, Elsa!

Calibo: Åh, vilket gulligt klipp! :) Och vad stor han har blivit! Inser att det var jättelängesen jag träffade er alla!

Gravid: Vilka härliga kommentarer han har, Axel. Skrattar gott.. håller med Soda om att du kunde få ihop till en grym bok ! :)

Stina: Åh, vad hemskt och sorligt att läsa om kusinen. Sitter här utan Kevin denna vecka och då är jag alltid som extra sårbar... men man inser ju hur bra man har det.

Annars är det mest jobb, jobb och jobb! Alla nedskärningar har gjort att vi som är kvar får jobba dubbelt så mycket med mycket större klasser. :(. Men jag är glad som har jobb! :)

• gravid74

Soda och Lina: Vissa kommentarer skriver jag ner, man glömmer ju så himla lätt tyvärr annars.

Vad kallt det var imorse. Jag gick till affären efter dagislämningen och jag frös så om händerna. Får nog leta fram vantar.

~Axel 060910 + Anton 090331 ~
  • Solaris

{#lang_emotions_apple}Grattis Allan & Oliver på 3-årsdagen, hoppas ni båda haft en härlig födelsedag!{#lang_emotions_apple}

Alida 060928 & Knut 090321
  • gravid74

Grattis Oliver och Allan!!!!

I helgen har vi haft besök av svärföräldrarna och svägerskan med dotter. Igår var vi på barnmarknaden som Stina tipsade om så svärföräldrarna passade alla 3 barnbarnen under tiden Blev en vinteroverall och en hoppgunga till Anton och lite kläder till Axel. På eftermiddagen var vi på Liseberg och Axel och jag stod i kö til Sagoslottet i 30 min. Axel tyckte att det var lite läskigt därinne.

~Axel 060910 + Anton 090331 ~
  • Solaris

Även här blev det Liseberg i helgen. Var och tittade på Håkan Hellström, tittade och tittade vi stod nästan längst bak och såg knappt något men det gjorde inget för live är ju alltid live ändå
    Innan konserten hann vi åka lite, barnen var med så jag hade lovat Alida att hon skulle få det så det blev åtskilliga åk i ponnykarusellen,Trummeliten och även Sagoslottet som hon gillar.
    Imorgon blir min lilla prins redan 6 månader,hjälp vad tiden går fort, ifall han är sista barnet så gälelr det att verkligen ta vara på bebistiden.

gravid - Låter som sköna fynd, hoppgungan är stor succé härhemma, Knut älskar den!

• stina73

Grattis Allan i efterskott, vi hade en mycket lycklig treåring som fick flera stora flygplan.
    Min bästa present var en Bumbo för 40kr på barnmarknaden i lördags....det fyndet kan jag leva på länge.

• skojsan

Grattis alla treåringar som har fyllt år de senaste veckorna!

Här är det upp och ner. Fortfarande inte riktigt frisk, men lite bättre i alla fall. Vi fick en veckas hyfsad sömn tack vare 5mm med Doris. Det var inte roligt första nätterna, men både hon och vi blev piggare.

Har haft gemensam barnfri helg för första gången på tre år, det blev en spahelg. Men nu har vi tuffa nätter igen. Det märks att barnen blev oroliga av att vi stack iväg. Fast det var otroligt skönt att bara slappa, bada, massage mm!

• Solaris

Stina -Kanon ju, 40SEK, inte illa

Skojsan - Va härligt med en barnfri helg, det är ni allt väl värda, är Doris fortfarande orolig om nätterna?hoppa
    hoppass verkligen det vänder och 5mm-metoden hjälper i fortsättningen ochså.

Lina - Skönt att du fått behålla jobbet, fast jag förstår att det känns lite tyngre med ökad arbetsbelastning.

Idag när jag skulle lämna Alida på förskolan var hon jätteledsen, är alltid så himla jobbigt att lämna när hon blir ledsen, det händer väldigt sällan men när det väl är så värker det i mammahjärtat.
    Annars grejas  det och fixas så smått inför helgens födelsedagsfirande. Presenterna är inhandlade och väntar påatt slås in och jag borde ta tag i att  påbörja projekt bull -och kakbak. men jag har absolut ingen ork. Vet inte om det är vädret eller om det är att Knut prompt ska äta 1-2ggr /natt. Försökte med dom tipsen som din mamma gav dig, Barbella, men det lyckades mindre då Knut inte förstått det positiva med napp

Svar på tråden Snackis 8 "Inbördes beundran"