• Svar på tråden Snackis 8 "Inbördes beundran"
  • stina73

Måste tipsa om Tussilagobarnmarknad, om ni vill sälja eller köpa kläder och leksaker. De är i Bjurslättskolan vid Wieselgrensplatsen lördagen den 19:e, jag ska både fynda och sälja....

• Tina Lisa

GRATTIS på 3-årsdagen Juni

Är hemma och vabbar. Rivstartar med tre dagar denna veckan. Måndag var det feber sen vill de ju att de är hemma en dag till och i morse börja diarre. Men hon har varit pigg alla dagar så det är ju mest mysigt att vara hemma.

Barbella: Usch, vad kämpigt för er. Måste kännas tomt utan R. Jag hoppas verkligen att han blir bättre och får komma hem snart. Skönt att mamsen kom till undsättning några dagar. Jag hoppas att hennes knep funkar även efter hon åkt hem. Säg till om jag kan hjälpa dig på nåt sätt. Vad som helst. Kram

• gravid74
                                            {#lang_emotions_flower} Grattis Juni {#lang_emotions_flower}

Idag har vi varit hos en av Axels dagiskompisar som också är 15-timmars barn. Vi hade jättetrevligt och barnen lekte så jag och mamman kunde prata en hel del.
    ~Axel 060910 + Anton 090331 ~
  • gravid74

Tack för tipset om barnmarknaden Stina. Ska nog också sälja lite saker.

~Axel 060910 + Anton 090331 ~
  • Daggkåpa

Juni har just knoppat in för natten, men hon tackar för alla grattishälsningar {#lang_emotions_heart}

Gör som de flesta andra, läser mer än jag skriver. Skolan är igång och på måndag börjar förlossningen igen!

Alltid kul att läsa vad våra små säger, tycker jag iaf, inte minst Axels kommentarer. Men Liams köttbullekommentar var ju för rolig

Ikväll när jag sa till Juni att hon skulle sova sa hon "det var ju fruktansvärt dumt"

Kul med bytesmarknad, även om jag inte har tid att gå Satsar på en mer närliggande marknad i höst, alltid kul att fynda.

Födelsedagsbarnet har haft en bra dag, fått fina paket, bla bokstavspussel, saltkråkanfilm, paraply (ett önskemål), kläder och framförallt - pärlor! Hela hemmet fylls av halsband gjorda av Juni, det är helt klart en favoritsyssla.

TinaLisa - segt att vabba tre dar, men även mysigt som du skrev!

Kram på er

• Heeso

Nu blev jag ju lite nyfiken Daggkåpa...vad är det för närliggande marknad? Hörde förresten att Juni skulle ha kalas imorgon. J var precis här. Hoppas ni får bättre väder om ni tänkt att va ute

Det enda Agnes önskar sig är en vad hon kallar "sparkecykel". Tycker egentligen att hon är för liten men nu hade grannen en med 2 hjul fram och ett bak som hon lärt sig cykla på så då var det ju bara att inhandla den. Ska hämta ut den i veckan och försöka slå in den och gömma den till helgen.

• Daggkåpa

Juni har provkört Arvids sparkcykel med 3 hjul - en favorit! Sen fick hon en annan grannes istället, rosa istället för blå

Nu är det kalas för grannbarnen

• stina73

Oliver vill oxå ha en sparkcykel, men vi har ju redan köpt en vanlig cykel. R har bestämt att det blir en bilbana i födelsedagspresent.....

Oliver är nu definitivt i kiss & bajs åldern...allt är en bajskorv....mamma, maten, vällingen osv.
    Med tanke på att R fortfarande är i kiss & bajsåldern så är det väl permanent nu....

Svar på tråden Snackis 8 "Inbördes beundran"