• Svar på tråden Snackis 8 "Inbördes beundran"
  • soda74

Tänkte bara säga ett snabbt hej och visa att jag fortfarande är med

Calibo: Mysigt filmklipp. Tror definitivt på Idol 2022!

Stina: Usch vad hemskt med din kusins dotter. Det är verkligen mardrömmen.

Gravid: Hoppas att Anton piggnat till idag och sover gott både på dagen och inatt! Kul med rytmik! Känner igen det där med att de lär sig repliker från tidningar/böcker. De kan komma med alla möjliga konstiga uttryck som det ibland tar ett tag att fatta vart de kommer ifrån. Allans senaste favoritbok är en som heter Verktygsapan (den kan rekommenderas!) och han kan den verkligen utantill. I den får man lära sig nya viktiga ord som t.ex. positivhalare.

Annars är det bra med oss. Lova går och klättrar för fullt. Hon klättrar verkligen betydligt mer än Allan och har ett jäkla humör när det inte går som hon vill. Allan och jag började på mamma-pappa-barn dans i fredags. Jättekul! Allan är lite snällare mot Lova nu igen. Vi har lyckats få dem att bada tillsammans i badkaret utan att bara slåss och hälla vatten på varandra - en framgång! De busar en hel del också så nu känns det riktigt roligt. Min cykel blev stulen igår så jag åkte direkt i vredesmod och köpte en ny Flög fram med den till jobbet idag.

Ha en bra dag allihop! Kram

Allan 060920 Lova 080815
  • LMH33

Grattis Axel! - Fast du har väl somnat redan. Din mamma får väl hälsa

• gravid74

LMH: Han är faktiskt fortfarande vaken, men hans pappa läser godnattsaga så snart hoppas jag att han sover.

Axel har haft en rolig födelsedag. Vi firade honom på sängen imorse och han slet upp paketen. Han fick en cd-spelare, en skiva med Emil, några pixi-böcker och kritor som man målar på asfalten med. På dagis hade de kalas för honom.När vi kom hem målade han hela vår uppfart med kritorna. Han hade väldigt roligt. Ikväll var mormor och morfar här och åt tårta. Han fick ett pussel och en bok av dem. Imorgon är det dags för 3 årskontroll på BVC.

~Axel 060910 + Anton 090331 ~
  • AmberB

Grattis i efterskott Axel!

~*~Emil, 060913 ~*~Josefin & Filippa, 090603~*~
  • Solaris

{#lang_emotions_flower}Grattis Axel i efterskott födelsedagen, hoppas du hade en härlig dag!{#lang_emotions_nalle}

Alida 060928 & Knut 090321
  • UllenK

Hemma igen, gjorde en runda i Gbg samtidigt som jag ändå var där nere
    Resultatet av kub är helt otroligt. på DS fick jag 1:20328 , på trisomi 18 o 21 fick jag över 200 000 o 500 000. Sen fick jag ju en bild på sprattelbebben och titta i säkert 45 min

Så nu har jag festat med att köpa ett par leggings och en tröja från mama på HM

Daggis: De hade inte tunikan i rätt stl på frölunda heller, så nu ger jag upp.

• gravid74

Ullen: Grattis till resultatet på KUB-testet.

Vilket härligt väder vi har haft idag. Var med Axel på 3års kontroll med språktest. Det gick bra fast i början ville han inte berätta vad saker hette. Sa hela tiden att han inte visste fast han gjorde det, men i slutet kom han igång.

På söndag blir det barnkalas för några från dagis. Det trista är att den som Axel helst ville bjuda inte kan komma. Och en som han har bjudit är han på kant med för tillfället. Hon bet honom häromdagen så nu står hon inte högt i kurs. Så han vill inte att honska komma. Får se hur allt avlöper.

~Axel 060910 + Anton 090331 ~
  • Heeso

Grattis Axel i efterskott.

Och Grattis Ullen till Kub. Jag hade typ 1 på 20 000 på båda. Har än så länge inte köpt några mamma kläder då jag inte hittar nåt snyggt....främst byxor då det är det jag kommer att behöva mest. Går mest runt i leggings och jeggings nu för tiden så slipper man ha tajta vanliga byxor.

Imorgon blir det frukost på sängen för Agnes del....fast hon lär väl väcka oss innan vi väcker henne.

Svar på tråden Snackis 8 "Inbördes beundran"