• Svar på tråden Snackis 8 "Inbördes beundran"
  • Solaris

{#lang_emotions_apple}Grattis Emil på födelsedagen, såg den fina annonsen i GP, vi hoppas att du haft en härlig födelsedag med de dina!{#lang_emotions_flower}

kramar från Alida m. familj

Gravid -
    Hoppas dagens barnkalas blev lyckat!

Idag har vi varit på barnkalas till grannarnas nyblivne 6-åring, det var trevligt ,men oj vilken hög ljudnivå det var bara för att ena grannpojken var med han är innerst inne en snäll kille men hans föräldrar har aldrig tid för honom och det bråkas mkt. därborta, föräldrarna bara skriker på honom och han får inte den uppmärksamheten som han borde, och då är det kanske inte så konstigt att han skriker när han pratar, eftersom han inte är van vid något annat.
    Det är ju innerst inne synd om honom , samtidigt som det kan bli för mycket, och idag på kalas blev det en konflikt mellan Alida & han.

Då värker det i mammahjärtat då Alida blev jätteledsen för han tog en grej som hon lekte med( vilket ju är fullt förståeligt).
    Som tur är leker inte Alida med honom så ofta så att vi "måste" bjuda honom på hennes barnkalas.
    Enda risken är väl att hna kommer objuden hit eftersom han inte har några som helst spärrar , vilket han gjorde då några av er var här på fika/lunch,då vågade jag inte men nu skulle jag nog våga att säga att det inte passar sig att han kommer och leker.
    Förlåt för mitt något osammanhängande inlägg, men man blir så ledsen i mammahjärtat...

Alida 060928 & Knut 090321
  • Heeso

Grattis Emil!!!!

Gravid: förstår vad du menar med eftermiddagsluren. Det är då A är på hemskast humör och då kommer hon troligtvis att gråta efter napparna. Men i morse var det inga som helst problem och idag har hon inte frågat efter den. Kan iofs ha att göra med att det varit fullt upp hela dagen med kalas etc.

• stina73

Grattis Axel, Agnes och Emil i efterskott!!!!
    Hoppas alla kalas har gått bra i helgen, vi ska ha vårt kalas på lördag nästa vecka.
    Det blir ett litet kalas med tre kompisar från dagis bara.
    Sen kommer visserligen mormor från sthlm men hon är ju här hela helgen.

Gjorde en riktigt bra affär i helgen, för 3 veckor sedan köpte jag ett babygym för 200kr på blocket, men tänkt mer och mer att det var nog ett impulsköp och inte vad jag egentligen ville ha, satte ut det på annons i fredags för 300kr och fick det sålt på lördags morgon och de prutade inte så jag tjänade 50%. Sen gick jag direkt ut och köpte det fina "nya" Pingu-gymmet som jag egentligen velat ha sen lillan föddes....

I natt kom mensen tillbaka...hade hoppas på nån månad till utan den men tyvärr får man ju inte välja själv.

• Barbella

Har helt missat våra födelsedagsbarn. Ingen nämd, ingen glömd.... Grattis alla underbara 3-åringar! Tänk vad tiden springer iväg.

Har haft mer än fullt upp och har inte ens kikat in här på ett tag. Nu sover Max, sen när Liam somnat ska jag se om jag kan läsa ikapp mig lite.
    R har varit hemma från sjukhuset en vecka nu, han är inte bra än men på bättringsvägen iallafall

• soda74

Passar också på att gratta Axel, Agnes och Emil såhär i efterskott. Hoppas att de haft riktigt fina födelsedagar

Allan 060920 Lova 080815
  • Tina Lisa
    Grattis alla goa 3-åringar

Här är vi sjuka mest hela tiden. Dagarna man jobbat är lätträknade. Alla har varit sjuka. Nu är det Elina med öroninflammation. Tjoho, snart är vi friska!

Idag kom Elina med en skön komentar. H hade varit på vårdcentralen och på väg hem har vi en gryyyym uppförsbacke. När han kommer upp så stannar han och pustar occh flåsar en del. Elina pustar djupt och säger, Ja det var en jobbig backe. (Hon satt i vagnen hela vägen uppför backen.)

Barbella: Skönt att ni fått hem R. Hoppas har fortsätter bli bättre. Hur gick det med nätterna efter mamma åkt?

stina: Såna affärer är alltid kul!
  • gravid74
    Axel leker för fullt på nedervåningen med att bygga kojor och båtar så jag passar på att sitta här lite. Skönt när han kan underhålla sig lite själv.

Idag blir det barnrytmik igen.

Grattis Sebastian på 3 års dagen!
    ~Axel 060910 + Anton 090331 ~
  • Fossing

Oj vad dålig jag är som inte gratulerat alla våra 3åringar *skäms*
    Jättegrattis till alla som fyllt i efterskott!!!

~Thea 0609 ~ *Love 0904* ~
  • Solaris

{#lang_emotions_flower}Grattis Sebastian på 3-årsdagen , önskar Alida m. familj{#lang_emotions_nalle}

Alida 060928 & Knut 090321
Svar på tråden Snackis 8 "Inbördes beundran"