Grattis Emil på födelsedagen, såg den fina annonsen i GP, vi hoppas att du haft en härlig födelsedag med de dina!
kramar från Alida m. familj
Gravid - Hoppas dagens barnkalas blev lyckat!
Idag har vi varit på barnkalas till grannarnas nyblivne 6-åring, det var trevligt ,men oj vilken hög ljudnivå det var bara för att ena grannpojken var med
han är innerst inne en snäll kille men hans föräldrar har aldrig tid för honom och det bråkas mkt. därborta, föräldrarna bara skriker på honom och han får inte den uppmärksamheten som han borde, och då är det kanske inte så konstigt att han skriker när han pratar, eftersom han inte är van vid något annat.
Det är ju innerst inne synd om honom , samtidigt som det kan bli för mycket, och idag på kalas blev det en konflikt mellan Alida & han.
Då värker det i mammahjärtat då Alida blev jätteledsen för han tog en grej som hon lekte med( vilket ju är fullt förståeligt).
Som tur är leker inte Alida med honom så ofta så att vi "måste" bjuda honom på hennes barnkalas.
Enda risken är väl att hna kommer objuden hit eftersom han inte har några som helst spärrar , vilket han gjorde då några av er var här på fika/lunch,då vågade jag inte men nu skulle jag nog våga att säga att det inte passar sig att han kommer och leker.
Förlåt för mitt något osammanhängande inlägg, men man blir så ledsen i mammahjärtat...