• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee

Åh, kan någon ge mig en spark i röven så jag kommer i gång med alla flyttlådor i förrådet ?

• playmate86

spark i arslet skäms p¨å dig måste ta tag i kartongerna

*ler* blev det bra så

LittleMee skrev 2009-10-05 20:34:43 följande:
    Åh, kan någon ge mig en spark i röven så jag kommer i gång med alla flyttlådor i förrådet ?
  • LittleMee
    playmate86 skrev 2009-10-05 20:35:53 följande:
    spark i arslet skäms p¨å dig måste ta tag i kartongerna*ler* blev det bra så
    Nä, sitter fortfarande på mitt feta arsle och suger i mig cola light ,
  • Marayah

Jag har mina kottar mellan 8-15 varje dag. Har inget planerat resten av veckan. Lite plugg bara, men jag borde hinna me en fika imellan.

• Leos och Vincents mamma

Jag hänger gärna oxå på på en fika, om jag får o har tid den tiden ni bestämmer

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana

då tycker jag ju att onsdag känns bäst så slipper jag tänka på att behöva hämta M på dagis.. hon är ju ändå ledig då. någon mer som tycker det passar? tid.. mmm.....

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • playmate86

onsdag passar kanon ska vi säga vid elva eller vid tolv????

• dinana
    playmate86 skrev 2009-10-05 21:07:34 följande:
    onsdag passar kanon ska vi säga vid elva eller vid tolv????
    spelar ingen roll för mig.. sambon kommer hem på lunch vid tolv, men jag är ju knappast hemma då ändå.. så det spelar ju ingen roll vilken tid vi säger då =) beror kanske på vad maria och rebecca tycker...
  • Marayah
    dinana skrev 2009-10-05 22:11:37 följande:
    spelar ingen roll för mig.. sambon kommer hem på lunch vid tolv, men jag är ju knappast hemma då ändå.. så det spelar ju ingen roll vilken tid vi säger då =) beror kanske på vad maria och rebecca tycker...
    Jag hänger på då!! Då hänger de på Becka:
  • dinana
    Marayah skrev 2009-10-05 23:40:47 följande:
    Jag hänger på då!! Då hänger de på Becka:
    Det blir bra.. skall vi säga klockan elva då?
Svar på tråden vi i linköping 1