• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-25 16:55:36 följande:
    vet inte vad du snackar om, jag har ju sååå fina dynor i min vagn =)
    wow vad snygga.jag kollade en återförsäljares hemsida.där var dynan supersmal upptill och delad för bältet mellan benen.men dina dyna är ju toppensnygga.jag ska nog börja sy dynor igen.

ni får gärna kolla min syblogg,har lagt in ännu mer alster nu.framöver lär det bli mycket blandat mot vad det är nu
  • LittleMee

Om någon av er som bor i Lambohov råkar ha vägarna förbi Arrendegatan och ser att det lyser på 96:an (1 tr upp balkongen till vänster) eller om ni ser någon var vänlig och säg till mig.

Vi fick erbjudande för nån dag sedan och mobilnr stämmer inte och det finns inget hemnr. På Stångåstadens order gick vi dit och ringde på. Både jag och sambon hörde röster men ingen öppnade. Vi har lämnat lapp med vårt nr och sista dagen för att tacka ja är på tisdag.

Känner mig som en stalker men jag vill se lägenheten .

• Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-09-25 18:00:55 följande:
    Om någon av er som bor i Lambohov råkar ha vägarna förbi Arrendegatan och ser att det lyser på 96:an (1 tr upp balkongen till vänster) eller om ni ser någon var vänlig och säg till mig.Vi fick erbjudande för nån dag sedan och mobilnr stämmer inte och det finns inget hemnr. På Stångåstadens order gick vi dit och ringde på. Både jag och sambon hörde röster men ingen öppnade. Vi har lämnat lapp med vårt nr och sista dagen för att tacka ja är på tisdag.Känner mig som en stalker men jag vill se lägenheten .
    Sånt där är skitjobbigt. Vi råkade ut för ungefär samma när vi skulle titta på en annan lägenhet här i Lambohov. De öppnade aldrig o de svarade aldrig i telefonen, vi såg att de var hemma. Varför gör man så?
    Men säg till stångåstaden att de ska ringa istället, det kanske hjälper?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Glömde säga att vi har typ 10 min till Arrendegatan men är nästan aldrig åt det hållet så tyvärr..men kan kolla med en kompis som bor där i närheten om han vet nåt om just den lägenheten.

• LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 18:30:27 följande:

Sånt där är skitjobbigt. Vi råkade ut för ungefär samma när vi skulle titta på en annan lägenhet här i Lambohov. De öppnade aldrig o de svarade aldrig i telefonen, vi såg att de var hemma. Varför gör man så?Men säg till stångåstaden att de ska ringa istället, det kanske hjälper?
    Det jobbiga är att Stångåstaden inte heller har nåt aktuellt nummer, har kollat på hitta och gula sidorna också dom har inte heller nåt nummer till han.
  • Stolt Enbarnsmamma
    Marayah skrev 2009-09-24 21:44:38 följande:
    Stoltenbarnsmamma: skulle ju vara super mysigt! Har inte direkt något planerat i helgen så blir de väder så kan ja nog hänga på med några grabbar..
    Vad skoj, hoppas verkligen det blir fint väder i helgen har ni haft det bra idag?
    LittleMee skrev 2009-09-25 19:14:35 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 18:30:27 följande: Det jobbiga är att Stångåstaden inte heller har nåt aktuellt nummer, har kollat på hitta och gula sidorna också dom har inte heller nåt nummer till han.
    Konstigt..jag har sms:at min kompis så får se vad han säger sen.
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 19:15:53 följande:

Konstigt..jag har sms:at min kompis så får se vad han säger sen.
    snällt av dig.
  • MyPlace

Puh, nu har ja äntligen landat lite, fixat i barnens rum med deras nya bättre begagnade sängar och städat och donat, kom hem halv 5 å har gått i ett sen dess, här ja inget ja köpt vänta...

Imorgon ska vi in igen, lämna tillbaka släpp hos farmor och farfar, och så fick vi med 2 brädor för mkt till sängarna så de ska vi in och lämna med.. sen får vi se vad de blir.kanske rally, ikano el mjölby . stod ju i corren att mora träsk skulle vara kl 14 i cupolen , men på deras hemsida ska de vara i jönköping då och norrköping på söndag så då blir de nog norrköping på söndag för Alma är klippt tokig i mora träsk..

• LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-25 21:10:52 följande:
    Puh, nu har ja äntligen landat lite, fixat i barnens rum med deras nya bättre begagnade sängar och städat och donat, kom hem halv 5 å har gått i ett sen dess, här ja inget ja köpt vänta... Imorgon ska vi in igen, lämna tillbaka släpp hos farmor och farfar, och så fick vi med 2 brädor för mkt till sängarna så de ska vi in och lämna med.. sen får vi se vad de blir.kanske rally, ikano el mjölby . stod ju i corren att mora träsk skulle vara kl 14 i cupolen , men på deras hemsida ska de vara i jönköping då och norrköping på söndag så då blir de nog norrköping på söndag för Alma är klippt tokig i mora träsk..
    Fullt upp med andra ord . Vad är Mora träsk?
Svar på tråden vi i linköping 1