• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-25 16:55:36 följande:
    vet inte vad du snackar om, jag har ju sååå fina dynor i min vagn =)
    wow vad snygga.jag kollade en återförsäljares hemsida.där var dynan supersmal upptill och delad för bältet mellan benen.men dina dyna är ju toppensnygga.jag ska nog börja sy dynor igen.

ni får gärna kolla min syblogg,har lagt in ännu mer alster nu.framöver lär det bli mycket blandat mot vad det är nu
  • LittleMee

Om någon av er som bor i Lambohov råkar ha vägarna förbi Arrendegatan och ser att det lyser på 96:an (1 tr upp balkongen till vänster) eller om ni ser någon var vänlig och säg till mig.

Vi fick erbjudande för nån dag sedan och mobilnr stämmer inte och det finns inget hemnr. På Stångåstadens order gick vi dit och ringde på. Både jag och sambon hörde röster men ingen öppnade. Vi har lämnat lapp med vårt nr och sista dagen för att tacka ja är på tisdag.

Känner mig som en stalker men jag vill se lägenheten .

• Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-09-25 18:00:55 följande: