• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 22:48:42 följande:

Han visste inte tyvärr vem som bodde där.
    Jätte snällt att du frågade åt mig i alla fall. Har han inte hört av sig på måndag eftermiddag måste vi ringa och klaga. Det är väl hans skyldighet att visa lägenheten så de kan hyra ut i god tid? Hur gick det för dig sen när den människan inte svarade?

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 22:50:20 följande:
    Skandal Mora träsk älskade jag när jag var liten!
    Tittade på ett klipp (mora träsk-tigerjakten) på youtube... ha ha, vilka stollar
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-09-25 22:57:34 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 22:48:42 följande: Tittade på ett klipp (mora träsk-tigerjakten) på youtube... ha ha, vilka stollar
    Vi fick tyvärr aldrig tag i de som bodde där så vi gick miste om lägenheten för jag vägrar tacka ja till en lägenhet jag inte sett först. Men de verkade ha problem med den för den var ute flera ggr på nätet o det förstår jag om ingen får tag på dem.

Haha, ja, de är väldigt galna o det är det som är kul
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 23:03:08 följande: