• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 22:48:42 följande:

Han visste inte tyvärr vem som bodde där.
    Jätte snällt att du frågade åt mig i alla fall. Har han inte hört av sig på måndag eftermiddag måste vi ringa och klaga. Det är väl hans skyldighet att visa lägenheten så de kan hyra ut i god tid? Hur gick det för dig sen när den människan inte svarade?

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 22:50:20 följande:
    Skandal Mora träsk älskade jag när jag var liten!
    Tittade på ett klipp (mora träsk-tigerjakten) på youtube... ha ha, vilka stollar
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-09-25 22:57:34 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 22:48:42 följande: Tittade på ett klipp (mora träsk-tigerjakten) på youtube... ha ha, vilka stollar
    Vi fick tyvärr aldrig tag i de som bodde där så vi gick miste om lägenheten för jag vägrar tacka ja till en lägenhet jag inte sett först. Men de verkade ha problem med den för den var ute flera ggr på nätet o det förstår jag om ingen får tag på dem.

Haha, ja, de är väldigt galna o det är det som är kul
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 23:03:08 följande:

Vi fick tyvärr aldrig tag i de som bodde där så vi gick miste om lägenheten för jag vägrar tacka ja till en lägenhet jag inte sett först. Men de verkade ha problem med den för den var ute flera ggr på nätet o det förstår jag om ingen får tag på dem.Haha, ja, de är väldigt galna o det är det som är kul
    Jag som gillar läget..... Men Stångåstaden måste väl dra till med några åtgärder om människan är oanträffbar så lägenheten riskerar att stå tom nån månad?

Gör Stångåstaden inget på måndag tänker jag sätta mig på trappen tills någon kommer ut .
  • Marayah

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-25 19:15:39 följande:

Vad skoj, hoppas verkligen det blir fint väder i helgen har ni haft det bra idag?
    Här har dagen vart lysande. Lite stressigt på förmiddagen men de var det värt för en kväll på tu man hand på stan med kina mat och bio.
    Hoppas er dag har vart kalas med.
  • MyPlace

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 22:51:35 följande:

Är du helt säker på att de inte kommer hit imorgon? Jag skulle så gärna vilja åka dit eftersom de var mina stora favoriter när jag var lite o Leo tycker om dem oxå. Men är nog inte kapabel till att åka till norrköping på söndag
    nja inte hundra, stod i corren fredag att de var i cupolen fredag kväll kl 18 och lördag kl 14, men när vi gick in på mora träsk hemsida stod de jönköping lördag kl 14 och de kan ju inte vara på två ställen samtidigt.. undra om de går att forska i den.. mmm vill med gåå
  • Leos och Vincents mamma
    MyPlace skrev 2009-09-26 08:42:09 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 22:51:35 följande: nja inte hundra, stod i corren fredag att de var i cupolen fredag kväll kl 18 och lördag kl 14, men när vi gick in på mora träsk hemsida stod de jönköping lördag kl 14 och de kan ju inte vara på två ställen samtidigt.. undra om de går att forska i den.. mmm vill med gåå
    Hmm...undrar vad som stämmer.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet

åhh vad skönt det är att sutta ner
    tack diana för rolig dag i norrköping.
    vädret var inte nått vidare,synd att vi inte hann till de andra affärerna*skratt*

• Stolt Enbarnsmamma

Det blev ingen grillning för vår del idag. Nathalie har blivit sjuk, hög feber, hosta och förkyld har dock varit på tornby och shoppat lite. Fick även en oerhört glad nyhet idag kan tyvärr inte berätta vad eftersom det finns folk som snokar alldeles för mycket!

Hoppas ni alla haft en underbar dag!

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-09-26 16:53:18 följande:
    åhh vad skönt det är att sutta ner tack diana för rolig dag i norrköping. vädret var inte nått vidare,synd att vi inte hann till de andra affärerna*skratt*
    jadu, inte mitt fel ju =P Någon tog ju spårvagnen till Klockaretorpet istället... =P
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-26 18:53:22 följande:
    jadu, inte mitt fel ju =P Någon tog ju spårvagnen till Klockaretorpet istället... =P
    hahaha vem kan de varit?*HAHAHA*

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-26 18:50:19 följande:
    Det blev ingen grillning för vår del idag. Nathalie har blivit sjuk, hög feber, hosta och förkyld har dock varit på tornby och shoppat lite. Fick även en oerhört glad nyhet idag kan tyvärr inte berätta vad eftersom det finns folk som snokar alldeles för mycket!Hoppas ni alla haft en underbar dag!
    åh vad kul.det lået som något riktigt glädjande.sänder N krya på dig kramar
Svar på tråden vi i linköping 1