• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-25 22:25:28 följande:
    Fullt upp med andra ord . Vad är Mora träsk?
    hihi, mm men måste de nu för tiden, mår bättre av de,, ja vad ska man säga, kan man kalla de för band, 2 karlar som sjunger massa barn visor..Jätte populära har du aldrig hört talas om dom??
  • LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-25 22:29:05 följande:
    hihi, mm men måste de nu för tiden, mår bättre av de,, ja vad ska man säga, kan man kalla de för band, 2 karlar som sjunger massa barn visor..Jätte populära har du aldrig hört talas om dom??
    Jag är så lat så jag mår bättre av att ta det lugnt.... ha ha. Fast idag har jag klippt mig och vi har gjort stan. Om 5,5 timme ska vi till Ullared så lite blir det i helgen.

Nej, har faktiskt aldrig hört talas om dem.
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-25 22:31:25 följande:
    Jag är så lat så jag mår bättre av att ta det lugnt.... ha ha. Fast idag har jag klippt mig och vi har gjort stan. Om 5,5 timme ska vi till Ullared så lite blir det i helgen. Nej, har faktiskt aldrig hört talas om dem.
    åh ullared var skoj,, jo de gör ja med när ja mår bra... men nu ligger ja lite under is om man säger så..

vet inte med sök på google el gå in på www.moratrask.se , Alma älskar dom stenhårt. ska nog köpa nåt till henne i julklapp med dom..
  • LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-25 22:34:04 följande:
    åh ullared var skoj,, jo de gör ja med när ja mår bra... men nu ligger ja lite under is om man säger så..vet inte med sök på google el gå in på www.moratrask.se , Alma älskar dom stenhårt. ska nog köpa nåt till henne i julklapp med dom..
    Jo ska bli jätte skoj. Kanske därför jag troligtvis inte kommer att sova i natt.

Jag förstår. Ju mer man har att göra, desto mindre tid att tänka på det jobbiga *kramar om*
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-25 22:39:26 följande:
    Jo ska bli jätte skoj. Kanske därför jag troligtvis inte kommer att sova i natt. Jag förstår. Ju mer man har att göra, desto mindre tid att tänka på det jobbiga *kramar om*
    Nej du ska ju snart upp, sj ska ja nog knatta till säng och hoppas på att man somnar innan de kommer barn till sängen;-p

mm, precis. Tack så mkt
  • LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-25 22:41:46 följande:
    Nej du ska ju snart upp, sj ska ja nog knatta till säng och hoppas på att man somnar innan de kommer barn till sängen;-pmm, precis. Tack så mkt
    Precis, ska ta och packa skötväskan och fortsätta glutta i min inköpslista.

God natt och sov så gott !
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-25 22:45:13 följande:
    Precis, ska ta och packa skötväskan och fortsätta glutta i min inköpslista. God natt och sov så gott !
    De tycker ja du gör rätt i natti på dig med om du kan somna..
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-09-25 20:34:48 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 19:15:53 följande: snällt av dig.
    Han visste inte tyvärr vem som bodde där.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    LittleMee skrev 2009-09-25 22:31:25 följande:
    Jag är så lat så jag mår bättre av att ta det lugnt.... ha ha. Fast idag har jag klippt mig och vi har gjort stan. Om 5,5 timme ska vi till Ullared så lite blir det i helgen.Nej, har faktiskt aldrig hört talas om dem.
    Skandal Mora träsk älskade jag när jag var liten!
    MyPlace skrev 2009-09-25 21:10:52 följande:
    Puh, nu har ja äntligen landat lite, fixat i barnens rum med deras nya bättre begagnade sängar och städat och donat, kom hem halv 5 å har gått i ett sen dess, här ja inget ja köpt vänta... Imorgon ska vi in igen, lämna tillbaka släpp hos farmor och farfar, och så fick vi med 2 brädor för mkt till sängarna så de ska vi in och lämna med.. sen får vi se vad de blir.kanske rally, ikano el mjölby . stod ju i corren att mora träsk skulle vara kl 14 i cupolen , men på deras hemsida ska de vara i jönköping då och norrköping på söndag så då blir de nog norrköping på söndag för Alma är klippt tokig i mora träsk..
    Är du helt säker på att de inte kommer hit imorgon? Jag skulle så gärna vilja åka dit eftersom de var mina stora favoriter när jag var lite o Leo tycker om dem oxå.
    Men är nog inte kapabel till att åka till norrköping på söndag
Svar på tråden vi i linköping 1