• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-25 22:25:28 följande:
    Fullt upp med andra ord . Vad är Mora träsk?
    hihi, mm men måste de nu för tiden, mår bättre av de,, ja vad ska man säga, kan man kalla de för band, 2 karlar som sjunger massa barn visor..Jätte populära har du aldrig hört talas om dom??
  • LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-25 22:29:05 följande:
    hihi, mm men måste de nu för tiden, mår bättre av de,, ja vad ska man säga, kan man kalla de för band, 2 karlar som sjunger massa barn visor..Jätte populära har du aldrig hört talas om dom??
    Jag är så lat så jag mår bättre av att ta det lugnt.... ha ha. Fast idag har jag klippt mig och vi har gjort stan. Om 5,5 timme ska vi till Ullared så lite blir det i helgen.

Nej, har faktiskt aldrig hört talas om dem.
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-25 22:31:25 följande:
    Jag är så lat så jag mår bättre av att ta det lugnt.... ha ha. Fast idag har jag klippt mig och vi har gjort stan. Om 5,5 timme ska vi till Ullared så lite blir det i helgen. Nej, har faktiskt aldrig hört talas om dem.
    åh ullared var skoj,, jo de gör ja med när ja mår bra... men nu ligger ja lite under is om man säger så..