• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-10-01 20:33:56 följande:
    Skönt att det ordnade sig för Wille på dagis. Har det hänt nåt på jobbet då du vill byta?
    både ja o nej, kan inte gå in på det så här offentligt men kan säga att min tjänst "försvann" under min mammaledighet o det skulle drabbat flera människor för att få tillbaka den
  • MyPlace

hej hopp.. kikar in som hastigast , är hos en vän. Alma och ja har sovit över.. Alma klarade natten bra..var lite orolig emellanåt och ville åka hem, men sov ända till 8.15 så de var allt rekord..

Ska åka vid lunch härifrån och sen är de normalt igen med familj och allt, men rätt så skönt att komma iväg lite ibland oxå..

Arvid går nu mera , han är jätte duktigt lillfisen,. blir redan 11 månader den 12 oktober..

hoppas alla ni andra har de bra

• Stolt Enbarnsmamma
    MyPlace skrev 2009-10-03 09:44:07 följande: