Marayah skrev 2009-10-04 13:36:08 följande:
Jahapp, då har man vart på loppis o fyndat. Köpte 5 plagg för en hundring till filli dill.. Till Marko blev det en Power Ranger och ett par träningsbyxor. Fanns inte så mkt i just den storleken. Till mej blev det ett par pumaskor som såg knappt använda ut för en 50 lapp. Jock blev utan. Nu ska här springas upp på vinden o plocka ner kartong så man kan skicka upp massa urväxta kläder från Marko. Cicci o Diana: Hittade ni nått skojj??
Jadu, fick en BabyBjörn potta till Molly för 50 kr (en sådan som man tar ur pottan), såg helt oanvänd ut. Det måste jag ju säga att det var ett klipp. Sen 8 plagg till Leonard för 45 kr. Ja det var allt. Sen blev det ju fika för 24 kr =)
Familjetrollet skrev 2009-10-04 15:13:17 följande:
jag hittade massor med fynd,blev pank rätt snabbt ush här kollade jag mailen nyss och fick ett så sorgligt mail.vår fina stampe somnade in idag!han svarade inte på penecilinet.ush jag bara bävar för att berätta detta för
barnen.de fick veta att han var svårt sjuk och fick medicin. ush vi som har längtat så mycket på att få träffa honom
Usch vad tråkigt att höra. Inget roligt när ens djur lämnar en. Har haft massa djur under min uppväxt och det är alltid lika trist när e går bort. Men man kommer över det som tur är...