• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Marayah

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-26 18:50:19 följande:

Det blev ingen grillning för vår del idag. Nathalie har blivit sjuk, hög feber, hosta och förkyld har dock varit på tornby och shoppat lite. Fick även en oerhört glad nyhet idag kan tyvärr inte berätta vad eftersom det finns folk som snokar alldeles för mycket!Hoppas ni alla haft en underbar dag!
    Puhh!! Vilken "tur". Jag hörde ju liksom inte av mig till dig på något vis så ja kände lite dåligt samvete när jag sagt att vi skulle hänga med.. Va roligt med goda nyheter. Du vet att jag har en inbox va? Hoppas att lilla sötnosen kryar på sig snart.. Hoppas du haft en trevlig dag. Ha det så bra! Kram!
  • Mandarin
    LittleMee skrev 2009-09-25 23:11:12 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 23:03:08 följande:
    Jag som gillar läget..... Men Stångåstaden måste väl dra till med några åtgärder om människan är oanträffbar så lägenheten riskerar att stå tom nån månad?Gör Stångåstaden inget på måndag tänker jag sätta mig på trappen tills någon kommer ut .
    Jag var där i lördag men det var ju ett hus med 4 längenheter. Stog och velade en stund men beslutade mig för att ringa på och fråga och länghetsinnehavaren skulle flytta. 3 av 4 var hemma men ingen öppnade??!!

Myckte märkligt...
  • Firstandhappy