• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Marayah

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-26 18:50:19 följande:

Det blev ingen grillning för vår del idag. Nathalie har blivit sjuk, hög feber, hosta och förkyld har dock varit på tornby och shoppat lite. Fick även en oerhört glad nyhet idag kan tyvärr inte berätta vad eftersom det finns folk som snokar alldeles för mycket!Hoppas ni alla haft en underbar dag!
    Puhh!! Vilken "tur". Jag hörde ju liksom inte av mig till dig på något vis så ja kände lite dåligt samvete när jag sagt att vi skulle hänga med.. Va roligt med goda nyheter. Du vet att jag har en inbox va? Hoppas att lilla sötnosen kryar på sig snart.. Hoppas du haft en trevlig dag. Ha det så bra! Kram!
  • Mandarin
    LittleMee skrev 2009-09-25 23:11:12 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 23:03:08 följande:
    Jag som gillar läget..... Men Stångåstaden måste väl dra till med några åtgärder om människan är oanträffbar så lägenheten riskerar att stå tom nån månad?Gör Stångåstaden inget på måndag tänker jag sätta mig på trappen tills någon kommer ut .
    Jag var där i lördag men det var ju ett hus med 4 längenheter. Stog och velade en stund men beslutade mig för att ringa på och fråga och länghetsinnehavaren skulle flytta. 3 av 4 var hemma men ingen öppnade??!!

Myckte märkligt...
  • Firstandhappy
    Mandarin skrev 2009-09-28 07:35:09 följande:
    Jag var där i lördag men det var ju ett hus med 4 längenheter. Stog och velade en stund men beslutade mig för att ringa på och fråga och länghetsinnehavaren skulle flytta. 3 av 4 var hemma men ingen öppnade??!! Myckte märkligt...
    väldigt skumt...

ring stångåstaden o prata med dom o se vad de säger, man vill ju inte tacka ja till en lägenhet som mn inte sett
  • LittleMee
    Mandarin skrev 2009-09-28 07:35:09 följande:
    Jag var där i lördag men det var ju ett hus med 4 längenheter. Stog och velade en stund men beslutade mig för att ringa på och fråga och länghetsinnehavaren skulle flytta. 3 av 4 var hemma men ingen öppnade??!! Myckte märkligt...
    Igår hörde i alla fall lägenhetsinnehavaren av sig till slut. Kunde inte ett ord svenska så det kanske var därför hon inte öppnade när vi var där. Fast hon kunde engelska. I dag kl 18 ska vi äntligen få titta på lägenheten .

Har du också fått erbjudande på samma lägenhet?
  • Marayah

Vart e alla?

Här är det lugnt. Idag ska man på skolan o kika om de kommit tillbaka en uppgift och sen bibblan. Sen ska ja besöka Jockes kusin på sjukan en sväng.
    Sen bär det av mot mantorp.
    Hoppas alla får en trevlig dag!!!

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-09-30 08:59:04 följande:
    Vart e alla? Här är det lugnt. Idag ska man på skolan o kika om de kommit tillbaka en uppgift och sen bibblan. Sen ska ja besöka Jockes kusin på sjukan en sväng.Sen bär det av mot mantorp. Hoppas alla får en trevlig dag!!!
    ni får oxå ha en bra dag.här ska jag ta och sy lite barnkläder och försöka komma på vad man ska köpa till lillan som fyller 6 år nästa vecka
  • Firstandhappy

skönt skönt, nu fungerar allt som det ska på dagis så från o med nästa vecka kör vi full tid igen..

• Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-09-30 12:14:53 följande:
    skönt skönt, nu fungerar allt som det ska på dagis så från o med nästa vecka kör vi full tid igen..
    Härligt!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

ja en bra sak iallafall, sen va det ju nån nöt som hade mer poäng än oss som har satt upp sig på lägenheten... attsingens...
    Byta jobb med o börja jobba förhoppningsvis om 2 veckor.. suck, hoppas få det att funka annars blir det facket..

• LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-30 15:52:37 följande:
    ja en bra sak iallafall, sen va det ju nån nöt som hade mer poäng än oss som har satt upp sig på lägenheten... attsingens...Byta jobb med o börja jobba förhoppningsvis om 2 veckor.. suck, hoppas få det att funka annars blir det facket..
    Skönt att det ordnade sig för Wille på dagis.

Har det hänt nåt på jobbet då du vill byta?
Svar på tråden vi i linköping 1