• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-10 11:08:29 följande:
    Var det dåligt med utländska barn att leka med också?
    ne j de ver de inte. men dom höll sig ju mest för sig själva på deras gårdar runt omkring vår gård då, där vi bodde fanns de inte så mkt barn i barnens åldrar alls, liam lekte med grannarna som var utlänska med för olivia som var äldre fanns de inte mkt kamrater alls

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 11:09:38 följande:
    Vad söt han är Liam Vi hade tänkt åka till brandstationen på lördag då båda våra barn tokälskar polisbilar, brandbilar o ambulanser.Men tyvärr så hinner vi inte det för jag o sambon ska åka på kryssning på lördag så vi åker tidigt på lördag o lämnar barnen i Norrköping hos min mamma.
    hihi, visst är han.. OK, gud så skönt med kryss.. kompisarna åkte igår tills idag och idag stod de i corren att de gått och förlovat sig .... tänkte ja skulle köpa nåe fint åt dom tills vi träffas igen...
  • Leos och Vincents mamma
    MyPlace skrev 2009-09-10 11:13:23 följande: