• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma

Ja, här ska jag oxå gå o sussa nu..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 22:22:02 följande:

Åh, duktiga Willam då. Kan han lära Vincent lite vett Så mamma kan få shoppa..
    Wille är oxå ganska snabb på att stjäla min plånbok o slänga mina kort så så där jätteduktig kan jag ju inte säga han är... maskopi med pappa minsann
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-09 22:33:57 följande:
    Har du syskon vagn? eller har du Molgan i sele? Måste nog erkänna att Max inte var söt och underbar när han var i den åldern. Höll på att bli tokig på honom. Nuförtiden kan man göra ett argt ansiktsuttryck på skoj och då garvar han bara åt mig.
    nej jag har syskon, babytravel twin jogger, sen har jag en enkelvagn om jag bara har med mig ett barn med.. och en sele med om det skulle vara så... hahahah..

nä Molgan va absolut inte söt eller charmig han heller när han hade sin tid, men det va ju inte hans fel stackaren med koliken, nu däremot ler han mest hela tiden o skrattar o vill vara uppe o prata o dreggla.. 2 månader o redan världens charmigaste när han lägger den sidan till..
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-09 22:37:11 följande: