Inlägg från: Miss Boring |Visa alla inlägg
  • Miss Boring

Bugaboo-tråd nr 19

Miss Boring skrev 2009-10-15 16:55:05 följande:

Min gamla och kompletta marina mkt lätt solblekta Frog är tillverkad 2003. Inköpt i Los Angeles av paret jag köpte av (som bodde där då). De ville inte ha vanlig paraplyvagn till bebis och var glada när de hittade Frogen i en boutique.
    Var tvungen att kolla. Faktiskt tillverkad i januari 2003. Jag måste ha trådens äldsta vagn Vad nu det är att skryta om...
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-10-15 17:13:31 följande:
    Så här ser erbjudandet ut.....grå/marin frog, parasoll, åkpåse och skötväska. Men vet fortfarande inte vem som får ha den.
    Snyggt!!! Men själva vagnen är alltså grå då? Marint foder i sufflan gissar jag...
  • Miss Boring
    Shoegirl skrev 2009-10-15 17:17:42 följande:
    *dregglar ymnigt*
    *skickar haklapp med uppsamlingsränna till Shoe* Slabba inte ner i tråden! Här ska det vara rent iaf! (Räcker att jag har en snorig dotter här hemma som säger "nam-nam" om jag inte hunnit torka innan snorsträngarna når munnen. )
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-10-15 17:32:06 följande:
    Jag måste säga det samma.....Men funderar fortfarande om priset stämmer. Men vi får väl vänta och se.
    Det skulle kosta mer alltså? Ja, fint är det iallafall!!!!! Blir så sugen fast jag inte behöver nån! Det känns ju så komplett och nytt och original jämfört med dem jag har
  • Miss Boring
    modestyclara skrev 2009-10-15 17:47:09 följande:
    :-O grå och marin?! istället för pissgult innerfoder? *dregglar ännu mer ymnigt än skoflickan*
    *skickar fler haklappar*
    Nu får inte fler dreggla för jag behöver också haklapp! :-P
  • Miss Boring
    JooCee skrev 2009-10-16 18:44:51 följande:
    Behöver man snö-hjul förresten? Bor i sthlms förort! Kommer säkert gå i skogen i bland och så där.. men funderar på att köpa en billig skruttvagn på blocket för de ändamålen eventuellt. Eller fixar buggan det?
    Vi kör "skruttvagnsvarianten"! Skönare än vinterhjul
  • Miss Boring
    modestyclara skrev 2009-10-16 20:40:50 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-16 20:38:23 följande:
    Vi kör vinterhjul i skogen och på landet. Funkar helt ok. Men man kanske borde övertala maken om att man behöver en el cc också? Men blir svårt med argumenten efter att jag skaffat en swift tror jag... *klurar*
    Har du köpt Swift!?
  • Miss Boring
    modestyclara skrev 2009-10-16 20:46:50 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-16 20:45:15 följande:
    nä men det är maken med på att vi ska ha
    Kanske säger som min sambo sen: "Äntligen en vagn man kan använda!"
    Måste tipsa om att jag tycker Lodger Bunker sitter super i!
  • Miss Boring
    modestyclara skrev 2009-10-16 20:51:44 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-16 20:49:36 följande:
    vi har ju haft en vanlig uj-singel förut så steget är ju inte så långt
    Har aldrig haft UJ, bara RB och en UJ-kopia. Kul och höra en jämförelse sedan då Jag vet ju inte om jag måste prova UJ också
  • Miss Boring

Fröken Småland skrev 2009-10-17 08:29:24 följande:

Du kan väl köra en fuling annars, säg att du läst att det kommit rapporter där man upptäckt att det är skadliga ämnen i fleece
    Det där kan ju få konstiga konsekvenser när pappan sen vägrar ta på barnet fleecetröja... Kör den här istället:
    Den tjocka fleecen blir väldigt klumpig vid huvudet när barnet blir större, så du kan likaväl köpa ngt annat nu på en gång
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19