Inlägg från: Miss Boring |Visa alla inlägg
  • Miss Boring

Bugaboo-tråd nr 19

modestyclara skrev 2009-10-04 18:22:15 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-04 15:34:49 följande: öj, var hittar man såna klipp?
    Hehe, för en gång skull inte en butik i Stockholm som hade rabatt :)

15% på 1klass i Jönköping.
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Miss Boring
    hedvigsmamma skrev 2009-10-04 20:38:50 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-04 15:34:49 följande: Vill veta allt om swiften. Bra komplement till buggan?
    Jag har inte provkört ännu! Tänkte jag skulle läsa på lite själv... Var är "UJ-etc-tråden" egentligen? Hittar den inte! Nån som vet?
  • Miss Boring
    Sogu skrev 2009-10-04 22:37:11 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-04 18:55:04 följande: Åhh har du en sån med nu... den är en vagn jag verkligen oxå skulle vilja ha. Hur länge har 1 klass 15 %?
    Men du har väl en Beeeee iaf? Det har inte jag Tror det var nu i helgen bara? Där stod bara en Swift och den följde med hem.
  • Miss Boring
    Sogu skrev 2009-10-04 22:44:13 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-04 22:39:50 följande: Ja en Bee har jag o den e jätteskön att köra men swiften är det oxå fast på ett annat vis. O Bee kommer jag nog inte använda i vinter... men visst, jag vill inte sätta min minsting i en swift framåtvänd än iallafall så det får vänta till våren.. då får det bli en swift... Grattis till kapet!!
    Hur gammal är lilleman nu egentligen? Tycker du Bee är skönare att köra än Cam?
  • Miss Boring
    Fröken Småland skrev 2009-10-05 06:14:43 följande:
    Stört??? No, no, no... Stört är för mig när man köper en BRIO kombi till första barnet och sen är man nöjd och glad med den även till tredje ungen
    Ja precis och kanske säger så här: "Vi var tvungna att byta bil för vi fick inte plats med vagnen"
  • Miss Boring
    Fröken Småland skrev 2009-10-05 06:12:12 följande:
    Jag kan trösta dig med att Swiftarna var slut igår (sista dagen för 15 %). Jag skulle prova ett fårskinn i en Swift och då sa personalen att den sista gått på lördagen (undrar vem det var som snodde den? ).Jag gillar också Swift och använder den här hemma på grusvägarna. Men jag har fortfarande väldigt svårt att vända lilleman framåt (och han börjar typ snart skolan ).
    Jag funderar på hur länge man kan ha Swiften? Tycker den är rätt liten under suffletten? Nån som vet?

Sååå stor är han ju inte pajken? {#lang_emotions_kiss}
  • Miss Boring
    Fröken Småland skrev 2009-10-05 07:49:17 följande:
    Min fis är 2,5 (fast ganska liten) och han har gott om plats kvar tycker jag. De växer ju rätt sakta efter första året så det händer inte så mycket på ett tag för din lilla antar jag.
    Nä, så är det ju kanske.

Tycker du Swiften funkar bra på grusvägar och sånt? Har inte hunnit provköra ännu...
    Sorry för OT, men kanske iofs fler som undrar hur den är som komplement till bugga.
  • Miss Boring
    JuliaochNelly skrev 2009-10-05 08:57:50 följande:
    Slänger mig in i disskutionen och säger att min 4 1/2 åring på 15 kg & 103 cm sitter toppen i den perfekt faktiskt. ( tillägger att nej hon åker inte vagn)
    Låter jättebra ju

Har inga synpunkter på vid vilken ålder barnen åker vagn. Har aldrig fattat varför det ska räknas efter ÅLDER  Behov, avstånd, barnets storlek, mognad, trötthet etc betyder mer!
  • Miss Boring

Min tydligen skadade sambo sa längtansfullt igår:
    "Å, nästa helg kanske vi kan ut och provköra nya vagnen!?"
     "Jag gillade ju den andra trehjulingen vi hade." (En UJ-kopia, RIKTIGT lik för 800 kr köpt på Ebay, Alpine Explorer, helt okej{#lang_emotions_surprised}) Kopian köpte jag för att testa om UJ var ngt för mig och jag kom ju tyvärr fram till att det inte var det eftersom de blir så stora i bilen. Därför hoppas jag nu på Swiften!

Borde fota mina grodor idag! Nu har jag ju en utan reflexer ÖVERALLT

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19