Inlägg från: Miss Boring |Visa alla inlägg
  • Miss Boring

Bugaboo-tråd nr 19

Asereht skrev 2009-10-21 09:55:52 följande:
    Jag har ju snöhjul, behöver jag det då tror du? Sen kör vi ju sjal och sele när vi ska ut i terräng så det ska nog inte behövas eg. Men jag har ju kvar EW:n än så länge. Förhoppningsvis får jag slänga sittyn snart för den hatar jag men minibusen gillar den och vill gärna ha den hem från dagis då han är trött. Vi får se hur det blir i vinter/vår. Har redan span på den orange, obotligt beroende så kollar jag T varje morgon. *s*
    Ja, det är skönt med en pråm med lite mer gung i. Det mesta av vagnens fjädring sitter i snurrhjulen. Så knappt nån fjädring kvar med vinterhjulen.
  • Miss Boring
    StaffenAssar skrev 2009-10-21 23:24:59 följande:
    Jag fortsätter fråga då... Visst vad det ni som ev önskade typ ur och skur? Det blev det alltså inte? Skönt att ni nu hittat ngt som känns så bra!!! Personalens engagemang är ju a och o!
  • Miss Boring
    panzermensch skrev 2009-10-22 11:00:07 följande:
    min inkorg *retas*
    Eller min... Vilket betyder att du får antagligen mer "slagsmålseffekt" om du kör Tradera!
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-10-23 11:44:32 följande:
    Aubergine frog med Denim....kanske den enda i världen
    Ser rätt stiligt ut faktiskt, men har inte hittat nån BB-åkpåse som passar riktigt i färg. Offwhite skulle funka iofs. Kanske ska ta min gröna? Då snackar vi rödbeta med blast
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Miss Boring
    Nikas skrev 2009-10-23 21:02:41 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-23 11:17:42 följande: Oh min favvoåkpåse ;)
    Synd att jag behöver den i Swiften också... Kan ju inte ha två likadana!
  • Miss Boring
    imaj skrev 2009-10-23 21:07:38 följande:
    Sluta visa bilder på Lodgern... Blir sugen på en varenda gång den nämns och det blir så dyrt då..
    Du ska absolut ha en! Sitter så himla bra! Jag är känslig för sådant och bara buggans egna i bugga får godkänt annars.
  • Miss Boring
    Fröken Småland skrev 2009-10-24 09:25:19 följande:
    Det där är en marinblå, lite ljusare än IRL pga blixten. Det går att fastställa till 100% eftersom toppen är i samma färg och det fanns inte till den gamla ljusare blå. Fin tycker jag (inte min)
    Håller med.
  • Miss Boring
    StaffenAssar skrev 2009-10-26 09:25:19 följande:
    Det ljuva livet skrev 2009-10-26 08:40:41 följande: Den är redan såld, och jag hann inte köpa den
    Du skulle haft den till sonen på förskolan, var det så? *osäker på om jag hänger med i trådsnacket*
  • Miss Boring

Oj, vad mycket buggagrejer det finns på Tradera nu :-O *tar ut sparpengar*

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19