Inlägg från: Miss Boring |Visa alla inlägg
  • Miss Boring

Bugaboo-tråd nr 19

Kajsan skrev 2009-09-14 13:29:12 följande:
    Jag hajjar verkligen inte det där med grå bas och svart canvas Varför vill alla prompt ha det? Det är ju TRÅKIGT ju
    starlet skrev 2009-09-14 13:34:47 följande:
    Aptråkig kombo men är det inte lite typiskt Stockholm?"vi får inte sticka ut!"Är inte jätteförjust i det gråa...Men svart bas skulle jag kunna tänka mig. Kommer det någonsin att ske?
    Jag är inte säker på att all måste spica upp sina liv med kul barnvagnar. En del har dem mest till att köra barn i. Weird!{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_dreamer}
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Miss Boring
    Kajsan skrev 2009-09-14 14:38:53 följande:
    Mmm, men man kör inte barnet bättre i en som är grå/svart.
    Nej, inte alls. Men kanske inte sämre heller.
  • Miss Boring
    Joddan skrev 2009-09-14 14:33:46 följande:
    Jag är en av ett gäng med Bugaboos( 6-7 pers). Jag är den enda som har både Cam och Bee (mycket underligt med 2 vagnar). Jag är den ända som har 2 baser och flera toptyger, dessutom en hemmasydd suffla. Och alla de andra har grå bas med svart top .
    Ojdå, här sticker man ut rejält bara genom att ha en Bugga öht... Jag råkar ju också ha snöat in på buggor. Har två med sammanlagt sex olika baser... Diverse åkpåsar och topptyger. Egentligen är jag en funktionsmänniska så jag har ändå viss förståelse för de som inte bryr sig om färgen
    Personligen tycker jag buggan är snygg i gråsvart! Sand+brun på olika sätt är jag riktigt trött på.
  • Miss Boring
    Jarnis skrev 2009-09-15 14:11:17 följande:
    Nu behöver jag lite smakråd!  Vilken åkpåse skulle ni välja till en cam i heldenim? Jag vill inte ha rosa eftersom jag hade rosa topset i somras och har tröttnat på det.
    Tycker grönt är läckert till denim! Liksom rött... Är du en som tröttnar på glada färger är ju brun både jättefin och praktisk!
  • Miss Boring
    Fröken Småland skrev 2009-09-23 07:20:26 följande:
    Det brukar klagas här i tråden över att det sällan säljs några lösa ramar till Bugaboo. Nu ligger det ramar för Gecko, Frog och Cameleon ute på Tradera - samtidigt!
    Ja, men eller hur {#lang_emotions_dreamer}.
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-09-27 18:05:28 följande:
    Ååååååh. Fick du bra betalt?
    Ja, det tycker jag. Å andra sidan: skillnaden mellan att dumpa iväg vagnen billigt och att få hyfsat betalt är inte så många hundringar. Skulle jag "dumpat" den hade jag satt ut den för 4800 kanske, nu blev det 5300. 40 minuters demo ingick+en sommarsuffla. Visst saknar jag den lite, men jag hinner inte använda alla vagnar när jag börjar jobba. Nu är det enbart Frog som gäller.
    Sålde vagnen komplett, grå bas, röd canvas i nyskick och svart sommarsuffla i fleece. Den var verkligen jättefin, en 2006:a.
  • Miss Boring

Förresten har jag en udda kombo just nu på froggen. Denimbas, brun åkpåse och svart canvassuffla. Till detta en brunaktig Petunia med svarta och puderrosa mönster. Det är faktiskt snyggt :) Tror jag{#lang_emotions_dreamer}.

• Miss Boring
    Shoegirl skrev 2009-09-28 11:33:54 följande:
    Samma gäller för modestys vagnar.Säljer hon en så ska man definitivt köpa. Man får en ny vagn till begagnat pris.
    Min Cam "bodde" ju här i tråden även före min tid. Då var det Loveliva som hade den. Även hon rätt petig med vagnarna :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19