Inlägg från: Miss Boring |Visa alla inlägg
  • Miss Boring

Bugaboo-tråd nr 19

Fröken Småland skrev 2009-09-27 22:12:10 följande:
    Jag bor strax utanför G. Miss Borings vagnar skall man köpa! De har varit högt älskade och knappt använda (hur skulle hon hinna slita på en vagn av alla hon har? ) Jag tror absolut att det finns en marknad, men den är nog ganska smal så jag skulle rekommendera Blocket framför Tradera.
    Ja, det var ju lite kul det hela :)  Helt sant att det är älskade vagnar, mer älskade än använda faktiskt =D
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Miss Boring

Gamla Bugaboochassin är idiotsäkra och fungerar så gott som alltid mycket bra! Som säljare vill man kanske tala om det eftersom alla garantier etc gått ut för längesen.

• Miss Boring
    jippy skrev 2009-09-28 13:27:36 följande:
    Själva teleskop handtaget? 
    Ja, några gled (=förlängdes ofrivilligt) vid t ex körning i trappor (som man inte ska göra...) Gällde nya modellen med snäppfästen, men ska nu vara utbytt för de drabbade + tillrättat i produktionen. Var dock inga problem på det sk gamla (som många tycker fulare) chassit. På det stora hela är chassina mycket lika varandra och alla delar är kompatibla te x.
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-09-28 13:35:08 följande:
    Ja det ska vara så.
    Hihi... sa till mina köpare igår att ni kommer säkert att undra över handtaget, om det ska vippa så där. Jag sa att det ska det =D och att de annars kan skriva i bugabootråden på Familjeliv och fråga för det gör alla andra :) Jag har gjort det också
  • Miss Boring
    SeriousGangBang skrev 2009-09-29 13:24:01 följande:
    ja hade en brio happy med compakt chassi.. och det va verkligen compakt... jösses, ungen fick ju nästan hjärnskakning och wipflash där nere bara man gick över en liten sten..
    Jag har fortfarande kvar en Brio Relaxie -01. Vanlig sittvagn med vändbar insats, men från före den tiden de började bli så tunga och klumpiga...
    Vore jag (hemska tanke) tvungen att välja EN vagn för hela vagnsperioden så skulle det bli den! Faktiskt!
  • Miss Boring
    SeriousGangBang skrev 2009-09-29 20:15:14 följande:
    lyfter ni vagnarna uppför trappor eller hur bär ni er åt?
    Jag har fem steg här hemma, men har byggt en ramp som jag kör på.
  • Miss Boring
    freakfia skrev 2009-09-30 09:06:33 följande:
    Vickan I skrev 2009-09-30 08:58:34 följande: Hehe!Here´s a picture of my sliding chassi! Please send me a new one! :PDet kanske man skulle göra, och bjuda på ett gott skratt menar jag ;)
    Men är det inte nån som har blivit ombedd att FILMA chassit? Jag har för mig det...
  • Miss Boring

Jag som tekniskt intresserad förstår inte varför man inte har gjort snygga, runda, (lite "high tech"-look) hål med jämna mellanrum och en liten pigg på snäppfästet som gick i där. Det hade ju suttit som berget!

• Miss Boring
    Fröken Småland skrev 2009-09-30 09:45:21 följande:
    Är det inte precis så de gjort på nya Bee?
    Ingen aning! Det är ju kul att jag tänkt rätt isf
  • Miss Boring
    freakfia skrev 2009-09-30 09:56:18 följande:
    Miss Boring skrev 2009-09-30 09:33:14 följande: För alla har ju en filmkamera. Skulle se fint ut med min kassa mobilkamera ;) Jag blev iaf själaglad över bemötandet! Har bara upplevt så bra service på mina stammiställen innan, där jag har shoppat i typ tio år :)
    Många har väl digitalkamera idag där man kan filma några sekunder.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19