• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Vickan I

Gokväll i tråden .

Nu är skönheten här och snart klarstylad, så fin så fin. Sambon tycker dock att den ser ut preciiiis som camen vi redan har, men han fattar ju inget alls.

Dock såg han min entusiasm och erbjöd sig att sova på soffan om jag ville ha med RED i sängen ikväll hahahahaha !

En fråga som ni kanske vet eller freakfia och starlet iaf, fick ni ngt sittdelstyg med er RED? Kan inte riktigt utläsa om det ska ingå eller ej, men fick inget iaf?

Min suffla låg också lite konstigt vikt, vågar man sig på att stryka den lite tror ni?

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • starlet
    Vickan I skrev 2009-10-01 20:25:32 följande:
    Gokväll i tråden .Nu är skönheten här och snart klarstylad, så fin så fin. Sambon tycker dock att den ser ut preciiiis som camen vi redan har, men han fattar ju inget alls.Dock såg han min entusiasm och erbjöd sig att sova på soffan om jag ville ha med RED i sängen ikväll hahahahaha !En fråga som ni kanske vet eller freakfia och starlet iaf, fick ni ngt sittdelstyg med er RED? Kan inte riktigt utläsa om det ska ingå eller ej, men fick inget iaf?Min suffla låg också lite konstigt vikt, vågar man sig på att stryka den lite tror ni?
    Grattis! {#lang_emotions_cheers} Klart du ska ha kvar "vanliga" camen också!
    Jag tänkte inte ens på sittdelstyget. Har gått in i total bebiskoma. Lät sittdelen vara kvar i plasten så det slog mig aldrig{#lang_emotions_undecided} 
  • Mammatilltretroll

Måste fråga om någon vet om Skip Hop saddlebag passar bra till Cameleon?
    Kan man fästa den på något bra sätt och får man plats med ett ombyte, någon blöja och plånbok och så..?

Har en stor skötväska men den sitter inte så bra på handtaget utan glider mest ner..

Tänkte att det viktigaste kanske man kan ha i sin Skip Hop saddlebag och sen ha en större skötväska om man ska vara borta lite längre...

• Senap
    modestyclara skrev 2009-10-01 18:42:38 följande:
    ser ut som en korsning mellan crescent och stokke
    ser ut som en korsning mellan bad och worst menar du? {#lang_emotions_throwup}

Helt ärligt. Jag har ju aldrig gillat Stokke (sambon kallar den för en misshandlad golfvag och jag är benägen att hålla med honom) men den där är tusan värre.
    My sugar is raw
  • Vickan I
    starlet skrev 2009-10-01 20:33:15 följande:
    Grattis!  Klart du ska ha kvar "vanliga" camen också! Jag tänkte inte ens på sittdelstyget. Har gått in i total bebiskoma. Lät sittdelen vara kvar i plasten så det slog mig aldrig 
    Ok, ja i min påse till sittdelen var det bara själva basen iaf....hmm får väl ringa och fråga imorgon annars...
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • modestyclara
    Mammatilltretroll skrev 2009-10-01 20:33:16 följande:
    Måste fråga om någon vet om Skip Hop saddlebag passar bra till Cameleon?Kan man fästa den på något bra sätt och får man plats med ett ombyte, någon blöja och plånbok och så..?Har en stor skötväska men den sitter inte så bra på handtaget utan glider mest ner..Tänkte att det viktigaste kanske man kan ha i sin Skip Hop saddlebag och sen ha en större skötväska om man ska vara borta lite längre...
    den funkar men annars finns ju båda ju ju be med be connected eller petunia pickle bottom om man vill ha en normalstor väska som hänger bra på cam *tipsar*
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-10-01 20:36:09 följande:
    ser ut som en korsning mellan bad och worst menar du? Helt ärligt. Jag har ju aldrig gillat Stokke (sambon kallar den för en misshandlad golfvag och jag är benägen att hålla med honom) men den där är tusan värre.
    dåligt med svar på min inbox *hintar*
  • freakfia

Vickan I skrev 2009-10-01 20:40:44 följande:

Ok, ja i min påse till sittdelen var det bara själva basen iaf....hmm får väl ringa och fråga imorgon annars...
    Jag fick inte heller nån sittdelsklädsel, jag var t.o.m inne på Kidz för att kolla att man verkligen skulle få med det, men det verkade det ju som om man skulle :P Kanske borde mejla och fråga, om inte nån av er redan gjort det ? :)

Ska strax lägga upp bilder!
  • Senap

Idag är jag lite extra kär i Bugaboo.
    Värre lär det väl bli imorgon.

My sugar is raw
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-10-01 20:45:12 följande:
    Idag är jag lite extra kär i Bugaboo.Värre lär det väl bli imorgon.
    *lipar*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19