• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • modestyclara
    freakfia skrev 2009-10-01 20:44:34 följande:
    Vickan I skrev 2009-10-01 20:40:44 följande:
    Jag fick inte heller nån sittdelsklädsel, jag var t.o.m inne på Kidz för att kolla att man verkligen skulle få med det, men det verkade det ju som om man skulle :P Kanske borde mejla och fråga, om inte nån av er redan gjort det ? :) Ska strax lägga upp bilder!
    Du fick väl sittdelsbas iaf? Men ingen sittdelstopp?
  • Fröken Småland
    Mammatilltretroll skrev 2009-10-01 20:33:16 följande:
    Måste fråga om någon vet om Skip Hop saddlebag passar bra till Cameleon?Kan man fästa den på något bra sätt och får man plats med ett ombyte, någon blöja och plånbok och så..?Har en stor skötväska men den sitter inte så bra på handtaget utan glider mest ner..Tänkte att det viktigaste kanske man kan ha i sin Skip Hop saddlebag och sen ha en större skötväska om man ska vara borta lite längre...
    Ja, det tycker jag att den gör. På liggdelen sitter den perfekt vid fotändan, på ramen. Annars kan man ha den på handtaget också, det har jag ibland när jag tycker att jag behöver en skötväska. Fast sanningen att säga så blir det mest mannens alla elektronikprylar som samlas där . Blöjor, våtservetter, mat och ombyte lägger jag i varukorgen.
  • freakfia
    modestyclara skrev 2009-10-01 20:47:18 följande:
    Du fick väl sittdelsbas iaf? Men ingen sittdelstopp?
    Ja, det var så jag menade :P Lite tlött i huvudsaken idag :D Full fokus på att montera vagnen, sedan stängde kontoret ner för dagen :D
  • Vickan I
    freakfia skrev 2009-10-01 20:44:34 följande:
    Vickan I skrev 2009-10-01 20:40:44 följande: Jag fick inte heller nån sittdelsklädsel, jag var t.o.m inne på Kidz för att kolla att man verkligen skulle få med det, men det verkade det ju som om man skulle :P Kanske borde mejla och fråga, om inte nån av er redan gjort det ? :) Ska strax lägga upp bilder!
    Hmm ok, kanske inte ska vara någon då, men verkar ju konstig eller hur. Jag ringer och frågar imorgon om inte någon annan hunnit före och skrivit här hur det ligger till .
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • freakfia

Hosthost!
    *behöver lite hjälp i bildtråden, inget plus ju :P*

• modestyclara

Vickan I skrev 2009-10-01 20:53:07 följande:

Hmm ok, kanske inte ska vara någon då, men verkar ju konstig eller hur. Jag ringer och frågar imorgon om inte någon annan hunnit före och skrivit här hur det ligger till .
    men finns det något kardborreband nere på sittdelsbasen då? finns det det är det väl meningen med en topp på annars kanske det inte är meningen?
  • Vickan I
    modestyclara skrev 2009-10-01 20:57:02 följande:
    Vickan I skrev 2009-10-01 20:53:07 följande: men finns det något kardborreband nere på sittdelsbasen då? finns det det är det väl meningen med en topp på annars kanske det inte är meningen?
    Japp det finns det!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • panzermensch

"Bastyget är i snygg denim och det innefattar både sittdel,liggdel,varukorg och toppset(liggdelslock,suflett och skräddarsydd sittdels klädsel)"

Så står det på KZ hemsida så ska ju vara sittdelstyg med? Så antar jag

• modestyclara

Vickan I skrev 2009-10-01 20:58:34 följande:

Japp det finns det!
    men då är det ju skumt att det inte är nåt med! probatum est!
  • linaenn

Fröken Småland skrev 2009-10-01 20:10:18 följande:

Wow, vilket pris! Grattis till en kanonvagn och bebisen i magen . Du beställde väl en åkpåse när du ändå var i farten?
    Tacktack!
    Nej, beställde ingen åkpåse. Vi tänkte göra det men kom inte fram till vilken färg vi vill ha (det finns ju så många fina!!). Så det fick vänta. Vi kommer ändå inte behöva åkpåsen förrän nästa höst, så vi har tid på oss att bestämma oss. Men hur som helst, vagnen får vi ju till ett riktigt bra pris!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19