• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Jossanjo

Vickan I skrev 2009-10-02 15:36:22 följande:

Hemkommen från mässan, men tyckte inte det var så himla märkvärdigt i år?! Men alltid trevligt kika runt lite. Tog gamla camen, men hade räknat med att se någon med RED där, men det gjorde vi inte. Men min fick vila, hahaha, vill inte ta ut den och smutsa ner hjulen *asg*. Låter som vi blir några med RED och Julius ändå . Jossanjo - Köpbarnvagn.se hade kvar sist jag kollade iaf? Bor du i Sthlm så hade Bonti typ 2 st för några dagar sedan när jag köpte min
    Jag köpte min på kidz, tycker dom är toppen serviceminded därför valde jag dem... har beställt där förut.
  • Jossanjo

knodd eller mammarazzi som deras nätbutik heter säljer inte bugaboo alls.. varken vagn eller tillbehör.

• Jossanjo

Köpt en på Köpbarnvagn.. dom hade kvar, kom inte upp någon rest när jag beställde iaf.

Hoppas jag kan blicka mannen nu när han kommer hem, skulle bara beställa RED vagnen men det råkade bli två åkpåsar idag oxå, en coulorblocks och en julius.. *oups*

Mannen frågade mig häromdagen vem jag älskar mest, vagnen eller våran kommande bebis...
    Hallå liksom.. klart det är vagnen,.. ehh menar bebisen så klart ;)

• Vickan I
    Jossanjo skrev 2009-10-02 15:55:11 följande:
    Vickan I skrev 2009-10-02 15:36:22 följande: Jag köpte min på kidz, tycker dom är toppen serviceminded därför valde jag dem... har beställt där förut.
    Köpte min på Kidz också . Men menade att påsarna finns kanske på kopbarnvagn.se
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Noiis
    Jossanjo skrev 2009-10-02 15:58:05 följande:
    knodd eller mammarazzi som deras nätbutik heter säljer inte bugaboo alls.. varken vagn eller tillbehör.
    jo knodd säljer bugaboo köpte min bee av dom! dom hade julius för nån vecka sedan.
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-10-02 15:58:05 följande:
    Knodd har visst Bugaboo i sin butik. Mamarazzi är ngt Knodd köpte då de gick i konkurs.
    Men nu har du iaf hittat en åkpåse så det är det viktigaste
  • Jossanjo
    Stargirl skrev 2009-10-02 16:05:59 följande:
    Knodd har visst Bugaboo i sin butik. Mamarazzi är ngt Knodd köpte då de gick i konkurs. Men nu har du iaf hittat en åkpåse så det är det viktigaste
    Okej, gick in på knodds hemsida då blev jag hänvisad till deras nätbutik mammarazzi, när jag sökte på bugaboo fanns det inte där, dom hade inte det bland sina märken i blädderfönstret heller,.. men som sagt nu har jag hittat en, antar dom kostar samma överallt..
  • modestyclara
    vinterkatt skrev 2009-10-02 15:20:04 följande:
    Tack för svaren modestyclara och stargirl! en Bee blir det nog, en tidsfråga bara...ang. regnskyddet - är det inte svårt att ta på? Tar det inte väldigt mycket plats i korgen? Bor i Gbg så man vågar sig inte ut utan regnskydd.
    nä då, man får in snitsen, kolla i faq som är länkat till i ts så ser du hur man gör steg för steg glöm inte att puffa upp den lilla luckan så bebben får ordentligt med luft *tipsar*
  • Jossanjo
    Stargirl skrev 2009-10-02 15:54:16 följande:
    Jag såg nu. Läste slarvigt. Sorry! Jag läste att "om ngn har en hemma" men du skrev ju att om ngn butik hade dem hemma. Sorry igen.
    Det är lugnt, tog absolut inte illa upp =)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19