• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Havanna vs Neo
    mamma på vift skrev 2009-09-06 16:22:36 följande:
    Havanna vs Neo skrev 2009-09-06 15:59:54 följande: jag hade logico s tillsammans med adaptern och på min var man tvungen att hjälpa till med handen och dra i den röda haken som ska fästa runt stången....förstår du hur jag menar?
    Ahhh oki, förstår precis för det är just den som inte hakar fast runt stången, de andra två funkar perfekt. Men är det inte lite meckigt att göra det varje gång?
  • mamma på vift

Havanna vs Neo skrev 2009-09-06 16:26:00 följande:

Ahhh oki, förstår precis för det är just den som inte hakar fast runt stången, de andra två funkar perfekt. Men är det inte lite meckigt att göra det varje gång?
    Nej det går så fort att tillslut tänker man inte på att man måste göra det
  • Havanna vs Neo

Jag kanske inte ska sälja den då. Men känner du att du haft mycket användning för den?

• modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-09-06 16:24:17 följande:
    Den gula PF med giraffen är ju toksöt! Och ursnygg i marinblå Frog!
    mmm fin...
  • panzermensch
    Havanna vs Neo skrev 2009-09-06 15:57:04 följande:
    Måste få fråga, har någon av er använt adaptern till acta graco babyskyddet. Jag har nämligen köpten en sån till min Bugaboo, men jag får de inte at funka. Den ska ju nämligen klickas fast men får det inte att klicka om jag inte vänder på babyskyddet och trycker allt jag kan. Men om så kan jag ju inte göra med ett liten bebis i precis . Någn som haft samma problem?
    Hmm när vi satte i vår vek vi in piggarna fram in under pinnen på stödet där och klicka i bak. Vi hade auto baby.. vi använde det en hel del var ju så skönt när man skulle handla och slapp flytta barn och ha med hela lig/sittdelen
  • mamma på vift

Havanna vs Neo skrev 2009-09-06 16:37:49 följande:

Jag kanske inte ska sälja den då. Men känner du att du haft mycket användning för den?
    Vi använde den dagligen...var så smidigt att bara flytta över babyskyddet när man skulle in och handla en snabbis eller till bvc osv.
  • Stargirl
    modestyclara skrev 2009-09-06 16:19:15 följande:
    Noas mamma skrev 2009-09-06 10:59:29 följande: men rosa funkar väl inte till colour blocks? gul skulle ju vara kul iofs...
    Ååååh de, gula.....*vill ha*
  • Champagne77
    Havanna vs Neo skrev 2009-09-06 15:57:04 följande:
    Måste få fråga, har någon av er använt adaptern till acta graco babyskyddet. Jag har nämligen köpten en sån till min Bugaboo, men jag får de inte at funka. Den ska ju nämligen klickas fast men får det inte att klicka om jag inte vänder på babyskyddet och trycker allt jag kan. Men om så kan jag ju inte göra med ett liten bebis i precis . Någn som haft samma problem?
    Vi har också logico S och precis som de andra skrivit så får man trycka i den runt stången själv, går snabbt o lätt när man väl har kommit på att man ska göra det . Vi har supermycket användning för vår - toppen om man bara ska in o handla att slippa byta till vagnen helt och hållet .
  • Havanna vs Neo
    Champagne77 skrev 2009-09-06 18:49:04 följande:
    Vi har också logico S och precis som de andra skrivit så får man trycka i den runt stången själv, går snabbt o lätt när man väl har kommit på att man ska göra det . Vi har supermycket användning för vår - toppen om man bara ska in o handla att slippa byta till vagnen helt och hållet .
    Jag tror ni har övertygat mig att behålla den. Tack så mycket!
  • Noiis
    modestyclara skrev 2009-09-06 16:19:15 följande:
    Noas mamma skrev 2009-09-06 10:59:29 följande: men rosa funkar väl inte till colour blocks? gul skulle ju vara kul iofs...
    sant! men den gula skulle nog bli jätte fin!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19