• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-09 21:02:39 följande:
    blir ju billigare att göra sig av med väskan men då vet du vad Olle ska ge dig i julklapp då
    Mmmm *funderar*
    Det finns ju risk att vi ser lite smålöjliga ut på stan annars.
    My sugar is raw
  • livet från ljusa sidan

Var inne idag och kände på vagnarna, belv tokkär i red, eftersom chassit var svart! Riktigt snyggt, men ärligt talat 14000kr...är inte det lite väl häftigt, kostar den det överallt?

Hade funderingar på att köpa en bee och en swift och använda been i "mellan" perioden när man inte vill ha bebisen vänd bort från sig och sedan ha been som en sulky "på köpet" så att säga.... Men det kändes inte bra så det blir nog en cam, man fick en fleecetop på köpet som erbjudande så man får nog slå till snart Men herregud, vilken beslutsångest! Vilken färg??? Älskar ju offwiten men blir den inte väldigt smutsig fort?

Oj svamlar mycket nu, hoppas ni orkar svara!

• SödeSara

livet från ljusa sidan skrev 2009-10-09 21:17:35 följande:

Var inne idag och kände på vagnarna, belv tokkär i red, eftersom chassit var svart! Riktigt snyggt, men ärligt talat 14000kr...är inte det lite väl häftigt, kostar den det överallt?
    jag betalde inte mer än lite drygt 12 för den ja ska ha!
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-10-09 21:17:29 följande:
    Mmmm *funderar*Det finns ju risk att vi ser lite smålöjliga ut på stan annars.
    äh vi får turas om jag kommer ju ha vit, marin, orange eller rosa ibland också...

Jag har faktiskt inte sett någon annan med colour blocks än :-O
  • modestyclara

livet från ljusa sidan skrev 2009-10-09 21:17:35 följande:

Var inne idag och kände på vagnarna, belv tokkär i red, eftersom chassit var svart! Riktigt snyggt, men ärligt talat 14000kr...är inte det lite väl häftigt, kostar den det överallt?Hade funderingar på att köpa en bee och en swift och använda been i "mellan" perioden när man inte vill ha bebisen vänd bort från sig och sedan ha been som en sulky "på köpet" så att säga.... Men det kändes inte bra så det blir nog en cam, man fick en fleecetop på köpet som erbjudande så man får nog slå till snart Men herregud, vilken beslutsångest! Vilken färg??? Älskar ju offwiten men blir den inte väldigt smutsig fort?Oj svamlar mycket nu, hoppas ni orkar svara!
    Vilken bas ska du ha? Jag har själv beställt offwhite och tror man får tvätta ibland
  • livet från ljusa sidan
    modestyclara skrev 2009-10-09 21:25:22 följande:
    livet från ljusa sidan skrev 2009-10-09 21:17:35 följande: Vilken bas ska du ha? Jag har själv beställt offwhite och tror man får tvätta ibland
    Jag funderade på mörkgrå, tråkig som jag är Den bruna är dock riktigt snygg också!

Skumt att de tog så himla mycket där då?? hon hade bara priset i euro men räknade om det och fick fram 14000...till och med hon som sålde den satte nästan i vrångstrupen... just att det skiljde så mycket
  • thj
    livet från ljusa sidan skrev 2009-10-09 21:42:11 följande:
    Jag funderade på mörkgrå, tråkig som jag är Den bruna är dock riktigt snygg också!Skumt att de tog så himla mycket där då?? hon hade bara priset i euro men räknade om det och fick fram 14000...till och med hon som sålde den satte nästan i vrångstrupen... just att det skiljde så mycket
    11 000.- kostar den väl i sverige
  • modestyclara

livet från ljusa sidan skrev 2009-10-09 21:42:11 följande:

Jag funderade på mörkgrå, tråkig som jag är Den bruna är dock riktigt snygg också!Skumt att de tog så himla mycket där då?? hon hade bara priset i euro men räknade om det och fick fram 14000...till och med hon som sålde den satte nästan i vrångstrupen... just att det skiljde så mycket
    kollade lite snabbt på min favvo-affär www.kidzshop.se där ser det ut som red kostar 11000 kr?

Grå är snyggt till offwhite och till klarblå tycker jag men om du har svart topp så ser det ut som en likkista... Brun är superfin. Jag har en orange bas och en maring bas
  • livet från ljusa sidan
    modestyclara skrev 2009-10-09 21:45:28 följande:
    livet från ljusa sidan skrev 2009-10-09 21:42:11 följande: kollade lite snabbt på min favvo-affär www.kidzshop.se där ser det ut som red kostar 11000 kr? Grå är snyggt till offwhite och till klarblå tycker jag men om du har svart topp så ser det ut som en likkista... Brun är superfin. Jag har en orange bas och en maring bas
    haha en likkista låter ju inte allt för roligt...Men jag kan tycka att det är snyggt med diskreta färger typ svart och grått så bryter man med någon rolig åkpåse
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19