• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Kajsan
    NaBas skrev 2009-10-10 14:00:30 följande:
    får man fråga här? när började ni ha era bebisar i sittdelen? har en 5 månaders, han vill så gärna se sig omkring men alla säger att det är förtidigt att börja använda sittdelen?
    2.5 månad, och vi fick godkänt av barnläkaren på BVC
    Jo just det!
  • Mamisita

stargirl: tack för bilderna! Vet du om det går att fästa en sådandär "sits" på den nya brädan?

Måste kika närmare på den väskan (bbs egna)känner jag ju Petunia är också fin men känns mer svårmatchad... måste nog se live innan jag bestämmer mig. Är ju som sagt ännu ingen brådska men känner mig redan rörelsemässigt begränsad så all ev shopping bör ses ut snart så kan man ju i värsta fall bara sitta hemma och klicka hem saker

• FruFA79
    thj skrev 2009-10-10 13:17:01 följande:
    VART shoppade du din vita Bugga-skötväska?
    Har varit inne på kidzshop, men där finns den inte att klicka hem ännu{#lang_emotions_frown}... Måste ha den snart!! *smått desperat*
  • Stargirl
    Mamisita skrev 2009-10-10 17:40:28 följande:
    stargirl: tack för bilderna! Vet du om det går att fästa en sådandär "sits" på den nya brädan?Måste kika närmare på den väskan (bbs egna)känner jag ju Petunia är också fin men känns mer svårmatchad... måste nog se live innan jag bestämmer mig. Är ju som sagt ännu ingen brådska men känner mig redan rörelsemässigt begränsad så all ev shopping bör ses ut snart så kan man ju i värsta fall bara sitta hemma och klicka hem saker
    Inte ännu. Tiny Tot är ju en parasit på Bugaboo så de överlever inte om de inte utvecklar en sits snabbt som ögat till den nya stråbrädan. Så snart ska du se kommer den sådan ut i butik.
  • Senap
    FruAhlander skrev 2009-10-10 17:45:39 följande:
    VART shoppade du din vita Bugga-skötväska? Har varit inne på kidzshop, men där finns den inte att klicka hem ännu... Måste ha den snart!! *smått desperat*
    Barnbutiken hade flera på mässan iaf
    My sugar is raw
  • Stargirl
    FruAhlander skrev 2009-10-10 17:45:39 följande:
    VART shoppade du din vita Bugga-skötväska?Har varit inne på kidzshop, men där finns den inte att klicka hem ännu... Måste ha den snart!! *smått desperat*
    Har sett dem även på NK. Jag tror att jag hört att de är slut för beställning. Så det som finns i butik är det som finns. Så ring och lägg undan imorgon är mitt tips.
  • Senap
    mangonuff skrev 2009-10-10 19:16:01 följande:
    en snabb fråga - ska verkligen åkpåsen handtvättas?
    Nej, 30 grader fintvätt med lite tvättmedel och inget sköljmedel funkar finfint.
    My sugar is raw
  • JuliusOchJag
    Shoegirl skrev 2009-10-10 19:55:52 följande:
    Nej, 30 grader fintvätt med lite tvättmedel och inget sköljmedel funkar finfint.
    tack så mycket..hade väl tänkt det..verkar ju lite knasigt att handtvätta..men man vill ju inte försöra något så fint .
    ♥ Viggo 2008 12 17 ♥
  • imsel

Ni skriver om små i sittdelen.
    Men när dom sover, blir det inte lite konstigt då?
    Dom kommer ju som i sittställning.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19