• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Stargirl
    Stargirl skrev 2009-10-10 11:08:46 följande:
    Kanske en bättre bild. Det är en massa fack en en karbinhak som sitter fast för att kunna häna upp grejer. Två behållare med termo funktion. Den ena för dryck och den andra för mat (eller vad man nu vill) Karbinhaken kan (som jag förstått) fästas på behållarna för att kunna fästa dem på andra ställen.Skötunderlägg, helt basic sådan. Gummerad botten och insda av axelremmen. Väskan står självständigt på golvet när man ställer ner den (underlättar vid blöjbyten etc)
    Bakom varje behållare sitter även en "krok" för att sätta fast dem i ngt....vad vet jag inte. Bältet *s*
  • FruFA79

Jag har nyss köpt offwhite åkpåse till Buggan, och vill såklart ha matchande skötväska till. Ngn som vet vad Bugaboos nya skötväska i vitt läder kostar? När går det att shoppa, vart isf?

Min himmelbit föddes 09.03.17
  • Senap

*kelar med min läder Oioi som faktiskt är helt lovely*

My sugar is raw
  • modestyclara
    FruAhlander skrev 2009-10-10 12:06:20 följande:
    Jag har nyss köpt offwhite åkpåse till Buggan, och vill såklart ha matchande skötväska till. Ngn som vet vad Bugaboos nya skötväska i vitt läder kostar? När går det att shoppa, vart isf?
    de andra i canvas kommer kring tionde okt står det på kidz, har för mig att canvas kostar kring tusenlappen och läder 1500-2000kr? kolla om du hittar nåt här: familjenkidz.blogg.se/ finns fina bilder på den en bit ner iaf
  • imsel
    Stargirl skrev 2009-10-10 08:20:14 följande:
    De känns precis som vanliga lufthjul de ser ut som vanliga lufthjul men ist för luft är de fyllda med ngn sorts skum. Så det är inte som Teutonias eller Emmaljungas värdelösa hjul.
    Shit vad ni skriver här :O

Det låter ju bra! Så det känns lite mer som gummi alltså?
    Det blir så jobbigt ljud på s3:an när man går på snön, ja samt att det guppar väldigt mycket.

Nån som gått på snö och kan säga hur det är?
  • Stargirl
    imsel skrev 2009-10-10 12:49:29 följande:
    Shit vad ni skriver här :ODet låter ju bra! Så det känns lite mer som gummi alltså?Det blir så jobbigt ljud på s3:an när man går på snön, ja samt att det guppar väldigt mycket.Nån som gått på snö och kan säga hur det är?
    Ja det ÄR gummi. Jag har gått på snö i 4 vintrar med en Bugga. Guppigt? Näe upplevs inte så alls av mig.
  • FruFA79
    modestyclara skrev 2009-10-10 12:41:43 följande:
    de andra i canvas kommer kring tionde okt står det på kidz, har för mig att canvas kostar kring tusenlappen och läder 1500-2000kr? kolla om du hittar nåt här: familjenkidz.blogg.se/ finns fina bilder på den en bit ner iaf
    Åhhh, TACK... Vill ha den i vitt läder{#lang_emotions_tongue_out}
  • Stargirl
    FruAhlander skrev 2009-10-10 12:57:43 följande:
    Åhhh, TACK... Vill ha den i vitt läder
    Jag måste säga att den är ursnygg i vitt läder.
    Sådär lyxig men ändå ren och avskalad.
  • FruFA79
    Stargirl skrev 2009-10-10 13:03:24 följande:
    Jag måste säga att den är ursnygg i vitt läder. Sådär lyxig men ändå ren och avskalad.
    Exakt rätt ord! Den kommer bli sååå snygg till offwhite åkpåse... Hoppas att den går att shoppa snart!!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19