• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Senap
    Shoegirl skrev 2009-10-10 10:08:57 följande:
    Om några veckor kommer den nya ståbrädan (som är lättare att få på och av) så jag skulle vänta till den kommer. Angående skötväska så är Oioi och Petunia mina favoriter.
    Oh oh! Den nya Bugabooväskan är faktiskt fasligt snygg. Jag måste dock kolla inuti innan jag bestämmer mig vad jag tycker som helhet då jag vill ha många fack inuti.
    My sugar is raw
  • Mamisita

shoegirl: försökte kolla närmare på den på underbara barn mässan men det var så mycket folk osv så jag bara kikade på den utvändigt och tänkte jag kollar nogrannare sen... Den var ju vit iaf Frågade även där om ståbrädan men den verkade ha försvunnit så det gick ej att demonstrera.... Skulle vilja att faktiskt se den live och helst pröva med dottern innan man köper den. Får väl vänta några veckor till så akut är det ju ändå inte

• Senap
    Mamisita skrev 2009-10-10 10:17:27 följande:
    shoegirl: försökte kolla närmare på den på underbara barn mässan men det var så mycket folk osv så jag bara kikade på den utvändigt och tänkte jag kollar nogrannare sen... Den var ju vit iaf Frågade även där om ståbrädan men den verkade ha försvunnit så det gick ej att demonstrera.... Skulle vilja att faktiskt se den live och helst pröva med dottern innan man köper den. Får väl vänta några veckor till så akut är det ju ändå inte
    Väskan finns i vit läder men även brun och svart canvas (tror jag det är)
    Jag har bara sett den vita men Stargirl säger att den bruna är yummi. Så den vill jag också kolla in. *skötväskegalning*
    My sugar is raw
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-10-10 10:29:39 följande:
    Väskan finns i vit läder men även brun och svart canvas (tror jag det är)Jag har bara sett den vita men Stargirl säger att den bruna är yummi. Så den vill jag också kolla in. *skötväskegalning*
    1063
    1060
    Detta ligger i.

1069
    10671068

Snygg snygg snygg och känns praktisk.
  • Stargirl
    1057

Kanske en bättre bild. Det är en massa fack en en karbinhak som sitter fast för att kunna häna upp grejer. Två behållare med termo funktion. Den ena för dryck och den andra för mat (eller vad man nu vill) Karbinhaken kan (som jag förstått) fästas på behållarna för att kunna fästa dem på andra ställen.
    Skötunderlägg, helt basic sådan. Gummerad botten och insda av axelremmen. Väskan står självständigt på golvet när man ställer ner den (underlättar vid blöjbyten etc)
  • thj
    Shoegirl skrev 2009-10-10 10:09:53 följande:
    Oh oh! Den nya Bugabooväskan är faktiskt fasligt snygg. Jag måste dock kolla inuti innan jag bestämmer mig vad jag tycker som helhet då jag vill ha många fack inuti.
    Jag älskar den
    jag får plats med allt jag behöver till jobbet och det är en hel del ..
    Det fiffiga är att den inte är megastor men rymmer ändå hur mycket som helst
    Jag har i min:
    -Netbook.
    -kamera +väska(stor systemkamera)
    -Mobil
    -Plånbok
    -Mitt stora kom i håg block.
    -+övriga måsten..
    Ändå är det gott om plats kvar ...
    har bild på den med alla mina fix i
  • imaj
    thj skrev 2009-10-10 11:22:09 följande:
    Jag älskar den jag får plats med allt jag behöver till jobbet och det är en hel del .. Det fiffiga är att den inte är megastor men rymmer ändå hur mycket som helst Jag har i min: -Netbook. -kamera +väska(stor systemkamera) -Mobil -Plånbok -Mitt stora kom i håg block. -+övriga måsten.. Ändå är det gott om plats kvar ... har bild på den med alla mina fix i
    Jo jag är hemma idag ... Så det är bara att ringa!
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-10-10 10:51:16 följande:
    Detta ligger i. Snygg snygg snygg och känns praktisk.
    *glor*
    My sugar is raw
  • modestyclara
    Mamisita skrev 2009-10-10 09:44:51 följande:
    Blev ett off white topset till brun bas. Har inte testat än, tänkte vänta tills jag byter till liggdelen. Men såg faktiskt exakt den kombon på t-banan precis innan inköpet, tog det som ett omen (+ att det var jätte snyggt ). Så nu är det bara att vänta till bf...Nu gäller det bara att hitta en snygg väska till som matchar, några tips? Vet ni föresten om det finns någonstan i sthlm där man kan gå och pröva ståbrädan på vagnen? Tycker jag aldrig ser en ståbräda i butik men så var det ett tag sen jag var ute och kikade...
    petunia helt klart! finns på bla kidzshop
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19