• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • thj
    tezzi152 skrev 2009-10-15 19:15:12 följande:
    ja, det är lite galna priser.. men samtidigt kan man ju ha vagnen mkt längre om ryggen blir längre o sitdelen bredare!kommer man kunna ha samma sufletter till som been har idag?
    Tyvärr inte men är säker på att det kommer lika fina sufletterfärger till nya been
  • killenkott
    modestyclara skrev 2009-10-15 17:51:52 följande:
    JAPP
    Inköpt,och fulladdad med blöjor och allt annat skräp man nu bara måste ha .
    Tack för "peppet",.

Har ju dock en annan fråga nu...
    Finns det någon typ att överdrag att ha över åkpåsen nu till vintern?
    Saknar ju att ha som ett lock över....
  • Mamisita

Ni som fått vinterbarn hur har ni bäddad vagnen? Räcker åkpåse och fleeceoverall eller behöver man något mer (boende i sthlm)? Har aldrig använt liggdelen vintertid så jag vet inte hur vindisolerad den blir...

Har fått uppfattningen att det är de adaptrarna till maxi cosi som är vanligast? Någon som kan säga något om de olika adaptrarna, någon som är smidigare än den ena osv?

• panzermensch

Min förra bebis var född i november. Hon låg på en fleecefilt i sin fleeceoverall med kudde under huvudet, filt över och liggdelslock Räckte gott o väl!

• Greksmurfen

hejhej!.. täbnkte bara höra lite vad kan man tänkas betala för helt ny topplocksset med fleece/canvas varav en är med paul frank...

har en nystå bräda kan ja ha den till min bee lr fukar den bara till cameleon?? inhandalde den på konkurs igår å tyvärr fattades de två knippsarna som man sätter om vet ni vart man kan få tag i dem??

• modestyclara
    killenkott skrev 2009-10-15 21:20:19 följande:
    Inköpt,och fulladdad med blöjor och allt annat skräp man nu bara måste ha .Tack för "peppet",.Har ju dock en annan fråga nu...Finns det någon typ att överdrag att ha över åkpåsen nu till vintern?Saknar ju att ha som ett lock över....
    *kräver bild*

du menar som en footsack utanpå åkpåsen? kanske den från babyattitude kan funka men jag förstår inte riktigt varför du vill ha ett överdrag?
  • modestyclara
    Mamisita skrev 2009-10-15 21:41:39 följande:
    Ni som fått vinterbarn hur har ni bäddad vagnen? Räcker åkpåse och fleeceoverall eller behöver man något mer (boende i sthlm)? Har aldrig använt liggdelen vintertid så jag vet inte hur vindisolerad den blir...Har fått uppfattningen att det är de adaptrarna till maxi cosi som är vanligast? Någon som kan säga något om de olika adaptrarna, någon som är smidigare än den ena osv?
    lammfäll i botten och knäpp locket också,,,,

maxi cosi är smidiga för de är små...
  • killenkott
    modestyclara skrev 2009-10-16 06:57:49 följande:
    *kräver bild* du menar som en footsack utanpå åkpåsen? kanske den från babyattitude kan funka men jag förstår inte riktigt varför du vill ha ett överdrag?
    Självklart!
    Lägger in i galleriet under dagen...
    Är ju inte jätte haj på detta .

Footsack,tänker att det blir lite mer boat och så...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19